زمان واریز یارانه جدید در آذر ماه اعلام شد + مبلغ یارانه

دولت در این هفته یارانه معیشتی بنزین را به حساب خانوارها واریز کرد، در هفته آینده نیز باید یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را واریز می‌کند. همچنین در دهه سوم آذر ماه پرداخت کمک بلاعوض ۱۰۰ هزار تومانی و مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را در پیش دارد.

زمان واریز یارانه جدید در آذر ماه  اعلام شد + مبلغ یارانه

زمان پرداخت  یارانه  ها سوال عده ی زیادی از مردم است در ادامه به بررسی زمان و میزان واریز یارانه ها می پردازیم .واریزی‌های دولت برای خانوارها در ماه جاری دو برابر شده، تا آبان ماه دولت موظف بود یارانه نقدی و معیشتی را واریز کند اما طبق مصوبات ستاد ملی کرونا پرداخت کمک بلاعوض ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی نیز به واریزی‌های این ماه دولت اضافه شده است.

در روز دوشنبه ۱۰ آذر ماه دولت یارانه ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی بنزین را به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر واریز کرد. دولت همچنین باید تا یک هفته آینده یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را برای ۷۸ میلیون نفر از جمعیت کشور واریز کند. طبق روال یک سال گذشته این یارانه در روز پنجشنبه آینده یعنی ۲۰ آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

اما در خصوص یارانه ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی هنوز تاریخ دقیقی از سوی وزارت کار به عنوان متولی اجرای سیاست‌های حمایتی کرونا اعلام نشده است. ثبت‌نام وام کرونا در روز سه‌شنبه ۱۱ آذر ماه به پایان رسید و طبق گفته سخنگوی وزارت کار واریز این وام حداکثر تا دو هفته پس از پایان زمان ثبت‌نام انجام می‌شود.

بنابراین این احتمال وجود دارد که یک میلیون تومان وام کرونا در دهه سوم آذر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. همچنین یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونا نیز در هفته پایانی آذر ماه به سرپرستان خانوار واریز پرداخت می‌شود. تعداد کسانی که یارانه و وام کرونا را دریافت می‌کنند ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است که شامل ۱۱ میلیون خانوار می‌شود و این افراد از سوی وزارت کار شناسایی شده‌اند.

 

منبع : تجارت نیوز 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها