قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا شنبه 24 آبان

خودروهای پرتیراژ محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار یک هفته پس از انتخاب بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا امروز با چه قیمتی خرید و فروش شدند؟

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا شنبه 24 آبان

خودروهای پرتیراژ محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار یک هفته پس از انتخاب بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا امروز با چه قیمتی خرید و فروش شدند؟ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرتیراژ در بازار امروز بالاترین قیمت به «پژو 206 تیپ 5 » رسیده و این خودرو با ثبت قیمت حدود 300 میلیون تومان توانست لقب گرانترین خودرو در میان پرتیراژها را به خود اختصاص دهد. در مقابل پراید 131 همانند روزهای گذشته با قیمت 119 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و عنوان ارزان ترین خودرو در بازار به این خودرو خود اختصاص یافت.

 

قیمت پرتیراژهای سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار گرفته اند می توان به «پراید 111»، «پراید 131»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند.

از ارزان ترین بازار خودرو شروع می کنیم خودرویی که مدت ها است با وجود آنکه تولید آن متوقف شده همچنانعنوان خودرو ارزان را به خود اختصاص داده است ،‌منظورمان «پراید 131» است این خودرو با وجود توقف تولید به سبب قیمت آن همچنان در صدر خودروهای پرتقاضا قرار دارد. این خودرو امروز در بازار با محدوده قیمتی 119 میلیون تومان داد و ستد شد.

اما قیمت مدل هاچ‌بک پراید یا همان «پراید 111» نیز در بازار به 143 میلیون تومان رسید.تولید این خودرو نیز همانند پراید 131 متوقف شده اما این خودرو با توجه به قیمت و اسپرت بودن آن همچنان متقاضیان بسیاری دارد.

«تیبا صندوقدار» از دیگر محصولاتی است که با توجه به قیمتی که در بازار عرضه می شود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کند. براساس ارزیابی بازار این خودرو امروز با محدوده قیمت 134 میلیون تومان خرید و فروش شد می توان گفت صندوقدار بودن آن موجب شده تا بسیاری از خانواده ها به آن گرایش داشته باشند.

«تیبا2» پلاس دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفدارن خاص خود را دارد، این خودرو امروز با محدوده قیمتی 162 میلیون تومان داد و ستد شد. تیبا دو معمولی نیز قیمت 148 میلیون تومانی را به خود گرفت.

اما ساینا  که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز همانند تیبا این هفته از افت قیمت در امان نماند و با افتی 11 درصدی قیمت آن به 151 میلیون تومان رسید.

 

بازار پرتیراژهای ایران خودرو

اما در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو نیز محصولاتی مانند« پژو 206 تیپ 2»، »، « پژو 206 تیپ 5»، « پژو 206 صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، « سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

براساس ارزیابی بازار امروز گران ترین خودرو به محصولات این گروه اختصاص یافته و «پژو 206 تیپ 5» توانست با قیمت حدود 300 میلیون تومان بالاترین قیمت خودرو در میان پرتیراژها را از آن خود کند.

اما «پژو 206 تیپ 2 » دیگر محصول خانواده پژو که با توجه به رنج قیمتی در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد امروز با محدوده قیمتی 220 میلیون تومان در بازار داد و ستد شد.

« پژو 206 صندوقدار» دیگر محصول این خانواده که در میان خانواده ها طرفداران خاص خود را دارد نیز در بازار حدود 282 میلیون تومان قیمت خورد. از خانواده سمند نیز « سمند LX» امروز در بازار با محدوده قیمتی 176 میلیون تومان عرضه شد و این خودرو با موتور EF7  نیز حدود 245 تومان در بازار قیمت گذاری شد. از دیگر محصولات این خانواده می توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود امروز با قیمت 278 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها