تقدیر از مدیرعامل گل‌گهر به واسطه اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی و اقتصاد مقاومتی

جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید استان کرمان، صبح امروز به ریاست دکتر فدایی استاندار کرمان و با حضور مسئولین استانی در محل سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.

تقدیر از مدیرعامل گل‌گهر به واسطه اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت اجتماعی و اقتصاد مقاومتی

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، در این جلسه به ارائه عملکرد معین‌های توسعه و تشریح برنامه ۳ ساله و پروژه‌های سال ۹۹ پرداخته شد.

همچنین در این جلسه، از شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به دلیل عملکرد موفق و بسیار خوب در حوزه اقتصاد مقاومتی و به عنوان معین اقتصادی برتر استان کرمان تقدیر به عمل آمد. 

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به عنوان معین منطقه ۷ اقتصاد مقاومتی استان کرمان در طول سال‌های گذشته تاکنون اقدامات و برنامه‌های اجرایی را در منطقه ۷ اقتصاد مقاومتی استان کرمان در هفت بخش اصلی انجام داده است که شامل؛ سرمایه‌گذاری در تکمیل زنجیره فولاد، سرمایه‌گذاری در بخش‌های پشتیبانی و اجتماعی، جذب سرمایه در صنایع جنبی و پشتیبانی زنجیره فولاد، برنامه‌ریزی و هدایت نیازمندی‌های منطقه گل‌گهر به منطقه ۷ استان کرمان، برنامه‌ریزی، تاسیس و هدایت کانون‌های همیاری اجتماعی، تهیه سند توسعه اقتصادی منطقه ۷ و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر می‌باشد.

همچنین این شرکت به عنوان معین اقتصادی منطقه ۷ توانسته است در بخش اجتماعی، برنامه اجرای مشاغل خرد خانگی را در دستور کار قرار دهد و تاکنون ۱۲۴۷ شغل مستقیم در این زمینه ایجاد نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها