با حضور مدیرعامل منطقه آزاد و امام جمعه شهرستان قشم به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد؛

آیین تجلیل از 30 نفر از آتش نشانان برگزیده قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تامین تجهیزات و امکانات در کنار سلامتی، آماده سازی و آموزش نیرو از مهم ترین اولویت های واحد آتش نشانی منطقه آزاد قشم است.

آیین تجلیل از 30 نفر از آتش نشانان برگزیده قشم

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی روز دوشنبه در آیین تجلیل از آتش نشانان برگزیده این منطقه به مناسب هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی در محل ایستگاه آتش نشانی منطقه آزاد قشم افزود: تامین تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان جزیره برای خدمت ‌رسانی بهتر به شهروندان قشم از جمله این اولویت‌ها است که در آتیه نزدیک  بخشی از اعتبار مورد نیاز آن تامین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سلامتی نیروها و پرسنل این واحد از مباحث اساسی بشمار می رود تصریح کرد: آتش‌نشانان باید همواره امادگی جسمانی خود را برای پوشش حداکثری حوزه عملیاتی و امدادرسانی ایمن حفظ کنند.

به گفته وی انجام ورزش های موردنیاز برای آماده سازی نیروها و آموزش شیوه های نوین آتش نشانی از دیگر اولویت‌هایی است که انتظار می‌رود در واحد آتش نشانی قشم با جدیت دنبال شود.

مومنی در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از صبوری و ایثارگری خانواده آتش‌نشانان گفت:  آتش‌نشانی از جمله مشاغل ارزشمند و حیاتی جامعه است که شب و روز نمی شناسد و به همین دلیل، عملکرد حرفه‌ای در آن نیازمند همراهی خانواده‌ها است.

براساس این گزارش امام جمعه شهرستان قشم نیز دراین آیین، طی سخنانی آتش‌نشانان را مجاهدان بی‌نشان، خاموش و بی‌ادعای خط مقدم حوادث و مخاطرات در جامعه دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم حمایت‌های سازمان منطقه آزاد قشم از این مجاهدان  را هم شایسته تقدیر دانست و گفت: مسیر رفع نواقص موجود نیز باید با همت مضاعف و عزم جهادی همراه با همگرایی و تعامل همه جانبه، پرشتاب طی شود.

نجم‌الدین فریدونی رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم هم در این آیین گفت: در شش ماهه نخست امسال افزون بر ۶۳۱ مورد ماموریت درحوزه آتش نشانی قشم از سوی نیروها و پرسنل این واحد انجام شده است.

به گفته وی ۱۳۷ مورد از این ماموریت‌ها مربوط به مهار آتش، ۲۸۶ مورد دربخش امداد و نجات و ۲۰۸ مورد نیز مربوط به دفع خطر از شهروندان بوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان این آیین که جمعی از معاونین و مدیران  سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند 30 نفر از آتش‌نشان این ایستگاه شامل نجم الدین فریدونی رییس واحد آتش نشانی منطقه آزاد قشم و محمدعلی عاشوری زاده، هوشنگ صادقی، محمد ملک پور حکمی، امید فخری دودوئی، جهانبخش سالاری، نعمت الله وهابی، جلیل عباسی، جهانگیر مهری، عبدا..کریمی، دلشاد اسماعیل حسینی، داوود عبایی، مجتبی مصطفایی، محمد درویشی، محمد پرون، وحید اسلامی جوزانی، علی زارعی، علیرضا اسماعیل پور دشتکی، محمد رضا رضایی زاده، سیدمهدی انصاری، سیدکاظم غفاری جعفری، مهدی ابراهیم پور، جواد مفتوحی، صابر کاظمی، رامین شهابی نژاد، منوچهر هاشمی پور، مصطفی غلامی پل بصره، میلاد صادقی، امیر فخری دودوئی و عرفان یگانه  توسط رییس هیات مدیر و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه قشم و معاونین و مدیران سازمان با اهداء شاخه گل، لوح تقدیر و هدیه ‌ای به رسم یادبود، تکریم و تجلیل  شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها