توزیع کره ارزان قیمت تا پایان شهریور

در حالی که موجودی انبار اکثر شرکتهایی که کره با ارز دولتی وارد کرده اند رو به اتمام است ولی آن طور که گفته می شود، موجودی انبار برخی شرکتها نیاز کشور را تا پایان شهریور تامین می کند و قرار است که تا پایان این ماه کره وارداتی با نرخ مصوب قدیم عرضه شود.

توزیع کره ارزان قیمت تا پایان شهریور

 چند روزی است که کره در بازار کمیاب شده است و هر ۱۰۰گرم کره که با قیمت حدود 4000 تومان در بازار عرضه می شد، در برخی فروشگاه ها تا دو برابر قیمت یعنی حدود 8000 تومان هم عرضه شده است.

در همین رابطه انجمن فرآورده های صنایع لبنی اعلام کرده با وجود اینکه موجودی انبار اکثر شرکتهایی که کره با ارز دولتی وارد می کردند به اتمام رسیده و این شرکتها قرار است تولیدات داخل را با نرخ  هر ۱۰۰گرم حدود ۸۰۰۰ تومان به فروش برسانند، اما برخی از شرکت‌ها  در حال عرضه کره با قیمت مصوب قبلی هستند و موجودی انبار آنها نیاز کشور را تا پایان شهریور ماه تامین می کند.

گفتنی است که اواخر سال ۱۳۹۷، حدود ۴۵ هزار تن کره حیوانی با ارز مرجع توسط ۸ تا ۱۳ شرکت وارد شد که در طول یک سال و نیم گذشته با رعایت نرخ مصوب عرضه شد. پس از خرداد ۱۳۹۸ دیگر کره وارداتی با ارز مرجع وارد نشده و در حال حاضر عموم شرکت‌های لبنی در حال تولید کره داخلی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها