مدیرعامل ایمپاسکو در مجمع سالانه اعلام کرد:

افزایش تولید شرکت های واگذار شده از سوی ایمپاسکو

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) اعلام کرد: میزان تولید شرکت های واگذار شده از سوی این شرکت افزایش یافت.

افزایش تولید شرکت های واگذار شده از سوی ایمپاسکو

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، وجیه اله جعفری در مجمع سالانه ایمپاسکو ضمن بیان این مطلب، گفت: با واگذاری شرکت های تابعه این شرکت در قالب راهبری، شاهد افزایش تولید در این شرکت ها بودیم. به عنوان مثال، در «واحد نخلک»، میزان تولید از ۱۸۰۰ تن در سال ۹۵ به ۸۰۰۰ تن و در واحد «فروکروم سبزوار»، تولید از ۸۰۰۰ تن به ۲۰ هزار تن در سال ۹۸ رسیده است. وی افزود: خروج ۱۰۰ درصدی همه واحدهای ایمپاسکو از لیست آلاینده های زیست محیطی در سال 98، از جمله دستاوردهای مهم این شرکت به شمار می رود. جعفری با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده این شرکت در سال 98، گفت: نظارت بر 6 مجتمع و 11 طرح از سوی ایمیدرو، نظارت بر اشتغال 7 هزار و 600 نفر در مجتمع ها و شرکت های ایمیدرو، تلاش برای تحقق حق انتفاع به ارزش 52 هزار میلیارد ریال و نظارت بر 11 طرح ایمیدرو به ارزش 99 هزار میلیارد ریال، نظارت بر استخراج حدود 54 میلیون تن ماده معدنی، بخشی از این اقدامات است. وی ادامه داد: انجام 44 هزار متر حفاری اکتشافی، افزایش یک میلیارد و 66 میلیون تن به ذخایر معدنی، جذب سرمایه گذار به میزان 30 هزار میلیارد ریال، انعقاد 88 فقره قرارداد و ابلاغیه به ارزش 7 هزار و 882 میلیارد ریال احیا و فعال سازی 146 معدن کوچک مقیاس، تامین فاز نخست تجهیزات ایمنی معادن زیر زمینی و غیره از دیگر این فعالیت هاست.

برنامه های ایمپاسکو در سال 99

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به برنامه این شرکت در سال 99 برای دستیابی به جهش تولید، گفت: این شرکت برنامه افزایش تولید مواد معدنی با احیا و فعال سازی 1020معدن کوچک مقیاس و نیز توسعه و افزایش سرمایه گذاری و تولید با احداث ۲۵ کارخانه فرآوری در معادن کوچک مقیاس را طی سال جاری در دستور کار دارد. وی افزود: بهره برداری از کارخانه فرآوری طلای هیرد، احداث کارخانه تولید آهک هیدراته کوه لار، انجام حدود 44 هزار متر حفاری اکتشافی و دریافت ۵۲ هزار کیلومتر مربع پهنه و شروع مطالعه 86 هزار و 600 کیلومتر مربع، صدور 2 فقره گواهی اکتشاف و 2 فقره گواهی کشف، افزایش تولید کنسانتره مجتمع نفلین سینیت کلیبر به 10 هزار تن با اصلاح خط تولید فعلی و اجرای طرح ۴۰ هزار تنی فرآوری به روش تر و نیز افزایش تولید آنتیموان سفیدابه به ۱۰ تن شمش، از دیگر برنامه های امسال شرکت مذکور است.

تصویب صورت های مالی ایمپاسکو

در ادامه جلسه مجمع، برای دومین بار از تاریخ تاسیس، صورت های مالی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران منتهی به سال ۹۸، از سوی سازمان حسابرسی تایید شده و تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها