پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این روز را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این پیام حفظ استقلال و اقتدار امروز کشورمان در مقابل دشمنان را میراث گرانقدر شهیدان جاودان، جانبازان شکیبا و آزادگان سرافراز دانسته است.

متن پیام مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

26 مرداد ماه سالروز بازگشت تاریخی و غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، روزی سراسر افتخار است که بر صفحات انقلاب ثبت شده است و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.

آزادگان، بی شک ارزشمندترین سرمایه برای ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند  و استوار کرد تا به وجود فرزندان خود افتخار نماید. بر ماست که فصل بی خزانشان را به هزار چشم نیاز و تمنا به انتظار نشینیم و از اعماق وجودمان قدردان حماسه این رادمردان همیشه تاریخ باشیم.

اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن حفظ استقلال، با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده و ملت بزرگ ایران در  امنیت و آسایش قرار دارد، بی تردید میراث گرانقدر شهیدان جاودان، جانبازان شکیبا و آزادگان سرافرازی است که همواره به پاسداری و حراست از سرزمینشان در کنار ملت غیور ایران همت گماشته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز از درگاه خداوند برای همه آزادگان سرافراز کشورمان به ویژه آزادگان گرانقدر جزیره قشم و خانواده های عزیزشان سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

حمیدرضا مومنی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها