شرکت ملی صنایع مس ایران را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

همه‌جا همراه شما هستیم

تازه‌ترین اخبار شرکت ملی صنایع مس ایران را می‌تواند در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی رسمی این شرکت دنبال کنید.

همه‌جا همراه شما هستیم

به گزارش «مس‌پرس» در کنار پرتال رسمی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس WWW.NICICO.COM در حال حاضر پرتال خبری WWW.MESPRESS.IR نیز فعالیت می‌کند که تازه‌ترین اخبار شرکت مس و همچنین اخبار و رویدادهای صنعت مس ایران و جهان را می‌توانید در این پرتال خبری بخوانید.

به‌علاوه صفحه رسمی شرکت ملی صنایع مس ایران در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» به آدرس www.instagram.com/meseiran جدیدترین فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت مس را به‌صورت روزانه پوشش می‌دهد. در این صفحه همچنین می‌توانید رویدادها، نشست‌ها و مصاحبه‌های تصویری را زنده و ازطریق قابلیت «لایو» تماشا کنید.

همچنین شبکه اجتماعی «توئیتر» نیز راه ارتباطی دیگری است که می‌توانید اخبار و تازه‌های معادن و صنایع معدنی را در آن به دو زبان فارسی و انگلیسی در آدرس www.twitter.com/meseiran دنبال کنید.

در شبکه اجتماعی تخصصی «لینکدین» به آدرس www.linkedin.com/company/nicico شما ضمن آشنایی با شرکت ملی صنایع مس ایران می‌توانید با متخصصان و صاحب‌نظران صنعت مس به شبکه‌سازی دست بزنید.

همچنین در پیام‌رسان موبایلی «تلگرام» کانال «مسِ ایران»‌ به آدرس www.telegram.me/meseiran وجود دارد که با دنبال کردن آن از سریع‌ترین راه ممکن و ازطریق گوشی تلفن همراه‌تان می‌توانید در جریان آخرین اخبار ملی و بین‌المللی فلز سرخ قرار بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها