برگزاری نهمین ایستگاه خلاقیت شرکت گل‌گهر

نهمین ایستگاه خلاقیت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ویژه فرزندان پرسنل این شرکت و با شعار کودک، شادی، دانایی از تاریخ ۲۷ مردادماه لغایت ۳ شهریورماه برگزار می‌شود.

برگزاری نهمین ایستگاه خلاقیت شرکت گل‌گهر

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، ارتقای روحیه نشاط، شادمانی خانواده پرسنل، اهمیت و ترغیب مهارت و هنرآموزی، مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و پر کردن بخشی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از جمله اهداف نهمین ایستگاه خلاقیت خواهد بود.

نکته قابل توجه این دوره، برگزاری ایستگاه خلاقیت به صورت مجازی با توجه به مشکلات ناشی از ویروس کرونا خواهد بود.

براساس شرایط اعلام شده، ایستگاه خلاقیت مختص به فرزندان رده سنی ۵ تا ۱۸ سال پرسنل شرکت گل‌گهر است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایستگاه خلاقیت به نشانی Khalaghiyatgeg.ir در رشته‌های تعریف شده مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند. جهت ورود به سایت، نام کاربری، شماره پرسنلی، رمز عبور و کد ملی مورد نیاز است.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر به ثبت‌نام کنندگان در هر رشته یک بسته تکمیلی آموزشی متناسب با آن فعالیت اهدا خواهد شد.

همچنین در این دوره، طرح استعدادیابی از شرکت‌کنندگان نیز برگزار شده و ضمن تجلیل از برگزیدگان، شرایط ادامه و تکمیل فرآیند فراگیری تخصصی، برنامه‌ریزی خواهد شد.

قابل ذکر است مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان و متقاضیان در سایت نهمین ایستگاه خلاقیت از تاریخ  ۱۶ تا ۲۰ مردادماه خواهد بود و این تاریخ غیرقابل تمدید است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها