خبر خوش مجلس برای یارانه نقدی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از طرح جدید نمایندگان برای بهبود پرداخت یارانه‌های نقدی خبر داد.

خبر خوش مجلس برای یارانه نقدی
به گزارش مستقل آنلاین : کیومرث سرمدی نماینده عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی مدونی در جهت بهبود سطح معیشتی و رفاهی مردم در سطوح مختلف صورت گیرد، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، رسیدگی به این موضوعات باید در اولویت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سیاست‌های دولت در سال‌های اخیر در جهت بهبود وضع معیشتی و رفاهی مردم، به‌خصوص اقشار ضعیف و کم‌درآمد نبوده است، اظهارداشت: افزایش افسارگسیخته نرخ تورم نیز بر مشکلات افزوده که باید برنامه‌‌ریزی مدونی برای آن صورت گیرد.
 
 
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: متأسفانه بخشی از این مشکلات ناشی از بی‌برنامگی دولت است، زیرا دولت اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی از درآمدهای نفتی را دنبال نکرده، بنابراین مجلس یازدهم به‌طور ویژه به مباحث اقتصادی می‌پردازد.
 
 
 
سرمدی همچنین از تدوین طرحی از سوی جمعی از نمایندگان مجلس برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی مردم خبر داد و افزود: شرایط اقتصادی و معیشتی فعلی کشور برای بسیاری از دهک‌های جامعه مساعد نیست که باید راهکارهایی برای بهبود سطح درآمدهای این دهک‌ها اندیشیده شود.
 
 
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: براساس این طرح وظایف و تکالیفی به سازمان برنامه و بودجه و نیز سازمان هدفمندی یارانه‌‌ها برای بهبود روند پرداخت یارانه‌های نقدی اندیشیده شده است.
 
 
 
منبع:تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها