۱۰ خبر مهم بورسی شنبه 4 مرداد

اخبار مهم بورسی در این گزارش جمع‌آوری شده است.

۱۰ خبر مهم بورسی شنبه 4 مرداد

مستقل آنلاین | وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

سهام بورسی با بیشترین افزایش و کاهش قیمت در این گزارش گردآوری شده است.

جزییات کارت اعتباری سهام عدالت

عضو شورای‌عالی بورس درباره اعطای کارت اعتباری سهام عدالت، گفت: این موضوع در شورای‌عالی بورس مطرح شد و بانک مرکزی نیز در بخشنامه‌ای به بانک‌ها اجازه داده تا در قبال توثیق الکترونیکی سهام عدالت، به دارندگان این سهام، اعتبار بدهند.

بورس در مسیر فتح قله رویایی

در پایان معاملات امروز (شنبه) شاخص بورس صعودی شد.

بورس املاک به تصویب رسید

یک عضو شورای‌عالی بورس از موافقت این شورا با تشکیل بورس املاک و مستغلات، خبر داد.

قیمت ارز بورس را به تعادل می‌کشاند؟

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه خطر چندانی معاملات بورس را تهدید نمی‌کند، گفت: با توجه به وضع موجود همچنان نمی‌توان در بازار از احتمال ریزش شاخص بورس صحبت کرد، زیرا عوامل بنیادی که تا این لحظه منجر به رشد بازار شده است همچنان پا برجا هستند و چشم‌اندازی برای از بین رفتن آنها در شرایط حاضر مشاهده نمی‌شود.

جزییات عرضه اولیه سه شرکت دارویی در بورس

مراحل ورود سه شرکت به بازار بورس و جزییات عرضه اولیه شرکت‌های داروسازی دانا، پخش رازی و راموفارمین از زیرمجموعه‌های هلدینگ شفا دارو به زودی اعلام می شود.

آینده بورس از دیدگاه کارشناسان بازار سرمایه

این روزها در هر جمعی که حضور داشته باشید، از دورهمی‌های خانوادگی گرفته تا جمع دوستان و همکاران، «بورس» محور صحبت‌ها است، چیزی که در عمر ۵۰ ساله‌ی بورس در ایران بی‌سابقه بوده است.

کارگران صاحب سهام عدالت می‌شوند؟

اگرچه مجلس به دنبال ساماندهی جاماندگان سهام عدالت است اما هنوز در طرح جدید هم اسمی از کارگران برده نشده این در حالی‌است که فعالان کارگری معتقد هستند، این قشر حتما باید در اولویت حمایت باشند.

چرا بورس‌بازان محتاط شده‌اند؟

بازار سهام در آخرین روزهای معاملاتی تیرماه همگام با نوسان گسترده در بازارهای ارز و سکه تا حدی به لاک دفاعی فرو رفت تا با رشد سه درصدی شاخص، کندترین افزایش هفتگی این متغیر در شش هفته اخیر رقم بخورد. همزمان، تثبیت ارزش معاملات هفتگی در محدوده ۲۴ هزار میلیارد تومان و نیز شکستن رکورد ۳۰ هزار میلیارد تومان (در روز سه شنبه) حکایت از اوج گیری برخورد عرضه و تقاضا در آستانه شاخص دو میلیونی دارد.

 

منبع:گسترش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها