به مناسبت شصت و دومین سال فعالیت :

جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز برگزار می شود

بیمه البرز به مناسبت شصت و دومین سال فعالیت خود «جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز» با هدف حمایت از هموطنان را برگزار می کند.

جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، در این جشنواره 100 روزه مشتریان می توانند بیمه نامه های درخواستی خود را به صورت اقساط و با تخفیف ویژه خریداری کنند. این گزارش حاکی است، مشتریان بیمه البرز که از 29 تیرماه لغایت پنج آبانماه 1399 اقدام به خرید بیمه نامه از شرکت بیمه البرز کنند ضمن برخورداری از تخفیفات در نظر گرفته شده، می توانند در  قرعه کشی بزرگ بیمه البرز نیز شرکت کنند. بر این اساس،  آیین قرعه کشی «جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز» 13 آبان همزمان با ولادت خجسته پیامبر اکرم ( ص) با نظارت مراجع قانونی و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به 62 نفر از مشتریان بیمه البرز که در صد روز مذکور از بیمه البرز بیمه نامه خریده اند بر اساس امتیازبندی به قید قرعه  62 نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

این گزارش حاکی است، کمک و یاری بیمه البرز به هموطنان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا از جمله اهداف برگزاری  جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز است تا هموطنان بتوانند با تخفیف و به صورت اقساط  اقدام به خرید بیمه نامه کنند. بنابراین گزارش، اطلاعات تکمیلی شرکت در «جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز» در سایت شرکت بیمه البرز به آدرس موجود است.  www. Alborzinsurance.ir

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها