تقدیر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از شرکت فولاد خوزستان

عصر روز ۲۹ تیرماه ۱۳۹۹ در جلسه ای که در دفتر مهندس محمود لندی معاون بهره برداری و با حضور دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در حوزه سلامت و بهداشت کارکنان برگزار شد.

تقدیر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از شرکت فولاد خوزستان

دکتر نوذر درستان معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور از تلاش های مدیریت شرکت فولاد خوزستان در ایفای مسؤلیت های اجتماعی خصوصا در اکسیژن رسانی به بیمارستان ها به نمایندگی از ریاست دانشگاه قدردانی کرد.        

دکتر درستان حمایت های شرکت فولاد خوزستان از بهداشت و درمان استان را فراموش نشدنی دانست و گفت: تامین اکسیژن بیمارستان ها یعنی حفظ جان انسان ها و هم استانی های دردمند و هیچ خدمتی از این بالاتر نیست.

وی با اشاره به فشار فراوانی که به کادر بهداشت و درمان استان در مدت اپیدمی این ویروس وارد شده است، گفت: در دوران دفاع مقدس هم با این حجم از فشار و پیچیدگی شرایط مواجه نبودیم.

در ادامه این دیدار دکتر مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در حوزه سلامت و بهداشت کارکنان با اشاره به گستره وسیع اقدامات شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسؤلیت های اجتماعی، این اقدامات را بی سابقه دانست و گفت: خوشبختانه نگاه مدیرعامل، هیات مدیره و مدیران ارشد سازمان به حوزه مسؤلیت های اجتماعی و خصوصا کمک به مجموعه بهداشتی و درمانی استان بسیار مثبت است و کمک های مالی، تولید ماسک و البسه پزشکی و اکنون نیز اکسیژن رسانی به بیمارستان ها را گواهی بر این مدعا دانست.

در ادامه جلسه مهندس محمود لندی معاون بهره برداری با اشاره به این نکته که اکسیژن تولیدی شرکت مخصوص تولید است و اکسیژن مازادی تقریبا وجود ندارد؛ اهتمام شرکت فولاد خوزستان به تامین اکسیژن بیمارستان ها با دستور مدیرعامل را نشانه درک شرایط و حساسیت وضعیت بهداشتی استان دانست و گفت: در انجام این وظیفه حمایتی با همه توان عمل خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها