برپایی جلسه مشاوران و مدیران حوزه مجلس وزارت اقتصاد به میزبانی بانک ملت

جلسه مشاوران و مدیران حوزه مجلس، بانک ها و دستگاه های اجرایی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور معاون وزیر اقتصاد و به میزبانی بانک ملت برگزار شد.

برپایی جلسه مشاوران و مدیران حوزه مجلس وزارت اقتصاد به میزبانی بانک ملت
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر اسماعیل جلیلی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد در این جلسه با قدردانی از میزبانی این بانک، اظهار داشت: خوشبختانه بانک ملت مدیران پرتلاش و زحمتکشی دارد و حسن خلق و رفتار دکتر بیگدلی به عنوان مدیرعامل، زبانزد است.
معاون وزیر اقتصاد با بیان این نکته که حضور به موقع و مثال زدنی مدیرعامل بانک ملت و انعطاف پذیری و صبر و حوصله وی در رسیدگی به موضوعات قابل ستایش است، تاکید کرد: دکتر بیگدلی از مدیران بسیار خوشنام و خوب نظام بانکی کشور است که شایستگی خود را در نحوه مدیریت، نحوه تعامل و وظیفه شناسی به اثبات رسانده است.
وی با اشاره به شروع به کار مجلس یازدهم، اظهار داشت: حجم سوالات نمایندگان مجلس روز به روز بیشتر می شود بنابراین سرعت در پاسخگویی به این سوالات، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
دکتر جلیلی با اشاره به بازشدن دسترسی سازمان های تابعه وزارت اقتصاد به سامانه امور مجلس این وزارت خانه با هدف تسهیل در گزارشگری، توصیه های لازم را در زمینه نحوه تعامل با نمایندگان ارائه کرد.
دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت نیز با حضور در این جلسه و خوشامدگویی به مشاوران و مدیران حوزه مجلس وزارت اقتصاد، ضمن تشکر از دکتر جلیلی، تاکید کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات موجود در ارتباط با بانک ها بدون اطلاع مدیران عامل و از سوی معاون امور حقوقی و مجلس وزارتخانه حل می شود تا بانک ها دیگر نیازی به ورود به این مسائل نداشته باشند.
به گفته وی، این موضوع فرصت خوبی برای بانک ها است که هم اکنون در شرایط سخت اقتصادی کشور به ارائه خدمات به مردم و اقتصاد کشور می پردازند.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که هجمه به نظام بانکی کشور در دوره های مختلف وجود داشته است، ادامه داد: هم اکنون با توجه به شرایط اقتصاد کشور، تحریم ها و مشکلات ناشی از آن و این که بانک ها در خط مقدم این این جنگ اقتصادی قرار دارند، هجمه ها نیز به شدت افزایش یافته است.
وی مشاوران و رابطان مجلس بانک ها را افرادی خواند که در این شرایط می توانند نقش ایفا کنند و هجمه ها را کاهش دهند به ویژه این که مجلس یازدهم به تازگی شکل گرفته و ممکن است گزارش های نادرستی به نمایندگان مجلس ارائه شود.
دکتر بیگدلی تاکید کرد: رابطان مجلس باید با تعامل بیشتر با نمایندگان و برقراری ارتباط دوسویه و مناسب با آنان، نسبت به رفع هجمه ها علیه سیستم بانکی کشور اقدام و بسیاری از مسائل را بدون نیاز به ورود مدیران عامل، در مجلس حل و فصل کنند.
وی در عین حال خواستار ارائه گزارش فعالیت های  بانک ها در زمینه سوالات نمایندگان مجلس شد تا بدین ترتیب، دید مثبتی نسبت به عملکرد شبکه بانکی در آنان ایجاد شود.
در این جلسه مصطفی شکرپور، مشاور مدیرعامل بانک ملت در امور مجلس نیز گزارشی از اقدامات این بانک در تعامل با نمایندگان ارائه کرد.
مشاوران و رابطان دیگر دستگاه های اجرایی تابعه وزارت اقتصاد نیز اقدامات انجام شده در این زمینه را تشریح کردند و معاون وزیر اقتصاد توصیه های لازم را برای بهبود عملکرد آنها ارائه کرد.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها