مشاور مدیرعامل شرکت مس در دیدار دوستانه مس رفسنجان و پارس جنوبی جم حضور یافت

باشگاه‌های مس مایه سربلندی ورزش کشور هستند

حیدر ضیغمی در ورزشگاه بانک ملی تهران حضور پیدا کرد و دیدار دوستانه مس رفسنجان و پارس جنوبی جم را از نزدیک تماشا کرد. این دیدار با تساوی 2-2 پایان یافت و گل‌های مس رفسنجان را علی پورمحمد و فرشاد سالاروند به ثمر رساندند.

باشگاه‌های مس مایه سربلندی ورزش کشور هستند

به گزارش مس پرس، تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در مسابقات لیگ دسته اول کشور با حمایت‌های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و ایجاد فضایی بدون حاشیه و همدلی و شور و نشاط و انگیزه  در  باشگاه‌ها باهدف چابکی و کارآمدی بیشتر به نتایج خوب و درخشانی دست یافت و تا این لحظه از رقابت‌ها در صدر جدول قرار گرفته است.
در همین زمینه، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در گفت‌وگو با بازیکنان تیم مس رفسنجان با تأکید بر این‌که به‌طور قطع دکتر سعد محمدی در این مسیر پشتیبان باشگاه‌ها و بازیکنان خواهند بود تا تیم‌های ورزشی باشگاه‌های مس مایه سربلندی ورزش کشور شوند، گفت: در سایه همدلی و تلاش جمعی بازیکنان و کادر فنی شاهد این بودیم که طی سال گذشته باشگاه‌ها با کسب نتایج درخشان موجب اعتبار جامعه ورزشی کشور و مردم عزیز استان کرمان و آذربایجان شرقی شده‌اند.
ضیغمی تصریح کرد: امیدواریم امسال و هم‌زمان با جهش تولید در صنعت مس شاهد جهش در حوزه فعالیت‌های ورزش حرفه‌ای و همگانی و به‌طور کلی در حوزه مسئولیت اجتماعی صنعت مس باشیم و تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف حضور پررنگ تر و مؤثرتری در سطح ملی داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها