غفوری خبر داد:

رکورد تولید گندله در مجتمع فولاد خراسان شکسته شد

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان از کسب رکورد تولید به میزان ١٨٠ هزار و ۶۶٨ تن گندله در اردیبهشت ماه سال‌ جاری این مجتمع صنعتی خبر داد.

رکورد تولید گندله در مجتمع فولاد خراسان شکسته شد

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از نیشابور، کسری غفوری در این باره گفت: بزرگترین صنعت فولاد شرق کشور توانست رکورد تولید ماهانه گندله خود را با وجود محدودیت‌ها و تعطیلات ٢٣ روز در فروردین ماه که به منظور رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت کارکنان در مقابل بیماری کرونا انجام پذیرفت، موفق به کسب رکورد تولید به میزان ١٨٠ هزار و ۶۶٨ تن گندله در اردیبهشت ماه شود.

وی با تأکید بر لزوم بکارگیری تمام توان در تحقق شعار جهش تولید افزود: علیرغم دشواری‌های موجود در تأمین تجهیزات، مواد اولیه و مقابله با بیماری کرونا، کارکنان پرتلاش فولاد خراسان توانستند به بالاترین رکورد تولید ماهانه گندله از ابتدای راه اندازی این کارخانه دست یابند و گام ارزشمند و مستحکم دیگری در راستای اهداف این مجتمع بردارند.

وی اظهار داشت: با دستیابی به این رکورد تازه در اردیبهشت ماه سال جاری سخت کوشان ناحیه گندله سازی توانستند رکورد پیشین خود را که در آذر ماه سال گذشته با تولید ١۶۶ هزار و ٩٠٢ تن رقم خورده بوده را در بازه زمانی پنج ماهه ١٣ هزار و ٧۶۶ تن ارتقا دهند.

مدیرعامل فولاد خراسان ضمن تأکید بر اهمیت دستیابی به ظرفیت اسمی تولید سالانه گندله در این مجتمع اعلام کرد: قطعاً کسب این موفقیت اقدام بسیار مهمی است که استمرار و سرعت بخشی به چرخه تولید تا محصول نهایی، کاهش هزینه های تولید و همچنین تولید اقتصادی را به دنبال خواهدداشت.

غفوری با اشاره به اینکه رکورد روزانه کارخانه گندله سازی با تناژ ٨۴٨٨ تن در ١۴ شهریور ماه ٩٨ بوده است و تولید سال گذشته این کارخانه به میزان یک میلیون ۴۵٢ هزار و ٧٧۴ تن، ادامه داد: از تلاش شبانه روزی کارکنان خطوط تولید در مراقبت از تجهیزات، رعایت نکات ایمنی و حفاظت فردی، پیگیری به موقع فعالیت های تولید و اهتمام به انجام دستورالعمل های حفظ  محیط زیست، تشکر و قدردانی نمود.

مجتمع فولاد خراسان دارای کارخانه گندله سازی با ظرفیت تولید سالانه ۵/٢ میلیون تن است که این واحد در اردیبهشت ماه سال ١٣٩٧ به بهره برداری رسید، دو واحد احیا مستقیم به ظرفیت ۶/١ میلیون تن، دو کارخانه فولادسازی به ظرفیت ۴/١ میلیون تن و یک کارخانه نورد به ظرفیت ۶٣٠ هزارتن می باشد که کسب این رکورد ماهانه ارزشمند، مصادف با دومین سال بهره برداری این واحد می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها