پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی قدس

«ضرورت تداوم اتحاد مسلمانان برای بازپس گیری قدس شریف»

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس این روز را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر ضرورت حفظ این یادگار و تلاش همگانی برای رسیدن به اهداف امام خمینی(ره) از جمله رهایی قدس شریف تاکید کرد.

«ضرورت تداوم اتحاد مسلمانان برای بازپس گیری قدس شریف»

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی در این پیام، انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و دادن فراخوان جهانی برای راهپیمایی مسلمانان برعلیه سیاست های اسرائیل و آمریکا را یک انتخاب هوشمندانه خواند و خواستار تداوم اتحاد مسلمانان برای بازپس گیری قبله اول مسلمانان از دست صهیونیست ها شد.  

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

روز قدس به واقع روزی است که مسلمانان دست در دست یکدیگر و هم صدا و هم نوا با هم فریاد رهایی قدس شریف را در جای جای کشورهای اسلامی و غیر اسلامی سر می دهند و از سران این کشورها می خواهند که برای رهایی مردم مظلوم فلسطین چاره ای بیاندیشند.

البته با گذشت سال ها از زمان تعیین روز جهانی قدس به تدریج این روز به نمادی برجسته درعرصه مبارزه ملت های تحت ستم قدرت های سلطه گر دنیا تبدیل شد و همانطور که امام خمینی(ره) روز قدس را روز مقابله مستضعفین با مستکبرین نامید، این روز سال به سال از یک واقعه نمادین به یک جریان قوی و گسترده مبارزاتی تغییر ماهیت داد.
 روز جهانی قدس رویدادی برای یادآوری مساله فلسطین در ابعاد انسانی به جهانیان است و اینکه قدس پایتخت تاریخی فلسطین بوده و به رغم تلاش‌هایی که اشغالگران صهیونیست انجام می‌دهند پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند و اشغالگران نمی‌توانند بر آن مسلط شوند و این موضوع توسط همه قوانین و طرح‌های بین‌المللی تایید شده است. 

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس است و ضرورت دارد که این یادگار حفظ  شود و همگان برای رسیدن به اهداف امام خمینی(ره) از جمله رهایی قدس شریف تلاش کنند.

انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و دادن فراخوان جهانی برای راهپیمایی مسلمانان برعلیه سیاست های اسرائیل و آمریکا یک انتخاب هوشمندانه از سوی امام  خمینی(ره)  بوده  و تداوم اتحاد مسلمانان برای بازپس گیری قبله اول مسلمانان از دست صهیونیست ها به یک ضرورت جهانی تبدیل شده است..  

 راهپیمایی مسلمانان و آزادیخواهان دنیا در روز قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و سایر ملت های مظلوم دنیا می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند، بطوری که صهیونیسم جهانی از هر گونه تلاش برای خاموش کردن و سرکوب این خیزش و نهضت جهانی مقابله با اشغالگران، فروگذاری نکرده‌اند اما به فضل الهی و به تعبیر رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌تر شده و گسترش بیشتری پیدا کرده است.
گرچه امسال  به دلیل شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، راهپیمایی سراسری روز قدس برگزار نمی‌شود اما با تدابیر اتخاذ شده برنامه‌های روز جهانی قدس به نحو احسن مخصوصا در فضای مجازی برگزار خواهد شد و یک بار دیگر فریاد انزجار ملت های مسلمان از صهیونیست ها و حامیان آنها در جای جای دنیا طنین انداز خواهد شد.
 امسال هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بار دیگر مردم شریف قشم همراه و همگام با دیگر مردم ایران اسلامی و مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان از هرطریق ممکن فریاد رهایی قدس شریف را درفضای مجازی به گوش جهانیان خواهند رساند و حمایت خود را از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به جهانیان اعلام خواهند کرد.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران عزیز قشم، چه شیعه و چه اهل سنت دعوت می‌‌کنم که همگام با همه ملت های مسلمان و آزادی خواه دنیا حمایت از ملت مظلوم فلسطین را در روز جهانی قدس فراموش نکنند و از هر طریق ممکن پیام صلح و آزادی را به گوش جهانیان برسانند.    

حمیدرضا مومنی
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل
سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها