ساخت 4 باب آموزشگاه 10 کلاسه توسط چادرملو

در تداوم حمایتهای چادرملو از توسعه فضای آموزشی و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی ، همزمان با روز معلم، عملیات ساخت 4 باب آموزشگاه مدرن توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اردکان یزد آغاز شد .

ساخت 4 باب آموزشگاه 10 کلاسه توسط  چادرملو

این مراکز آموزشی  هر یک دارای 10 کلاس درس در 2 طبقه و فضاهای جانبی است که با زیر بنای 2400 متر مربع ساخته می شود .

برای ساخت این واحد های آموزشی  بالغ بر 120 میلیارد  ریال اعتبار از سوی چادرملو تخصیص یافته است و پیش بینی شده است  طی 2 سال به اتمام برسد .

بر اساس همین گزارش  در مراسم کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت این مراکز آموزشی  که با حضور مسؤولین شهرستان اردکان برگزار شد . مهندس محمود مصری نژاد مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در اردکان یزد گفت : افتخار چادرملو این است که توانسته نقش قابل توجهی در توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی شهرستان اردکان داشته باشد و تلاش می کنیم  در حد توان خود به این خدمات  ادامه دهیم .

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک هفته معلم و تقدیر از اقدامات ارزشمند چادرملو گفت: امیدواریم که بتوانیم محیطی مطابق با استانداردهای روز دنیا برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت چادرملو در حال حاضر به‌عنوان یک‌قطب اقتصادی کشور مطرح است، افزود: این شرکت در فرآیند اقتصادی کشور نقش بسیار والایی دارد و به خوبی به تعهدات اجتماعی خود عمل کرده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان اردکان هم در سخنانی بابیان اینکه در حال حاضر بیش از 20 هزار دانش‌آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند، گفت: این آمار تا سال 1403 به 25 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

ابوالفضل کارگر با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اردکان اظهار داشت: حتی انباری‌های مدارس را به کلاس تبدیل کرده‌ایم و با توجه به اینکه در سال تحصیلی جدید تعداد 1250 نفر به آمار دانش‌آموزان ما افزوده خواهد شد دیگر هیچ انباری نیز وجود ندارد که به کلاس تبدیل شود.

وی در پایان افزود: بالغ‌بر 60 درصد از مدارس اردکان به تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی نیاز دارد که ضرورت دارد مدارس جدیدی به فضای آموزشی افزوده شود . کارگر از اقدامات چادرملو در این راستا  تقدیر و تشکر کرد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها