مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو روز جهانی کارگر را تبریک گفت

ناصر تقی زاده: بی تردید گردش چرخ های تولید و ارزش آفرینی در هر جامعه ای مرهون کار و کوشش عزیزانی است که در سخت ترین شرایط عزتمندانه در سنگر اقتصادی جهاد می کنند.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو روز جهانی کارگر را تبریک گفت

بنام یکتا آفریننده جهان
یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی ایست مغتنم برای ارج نهادن به یکی از پرتلاش ترین اقشار جامعه که با تمام توان خود در جهت سازندگی کشور گام برمی دارند. تجلیل و تقدیر از کارگران جهادگر و کم توقع که به واقع گردانندگان چرخ های صنعت برای رشد و شکوفایی اقتصادی کشور محسوب می شوند، وظیفه تمامی آحاد جامعه می باشد. بی تردید کارگران پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید هستند و تکریم این عزیزان بر ما نیز تکلیفی است الهی و انسانی .

من نیز برخود وظیفه می دانم در روز جهانی کارگر، مراتب سپاس و تقدیر خود را تقدیم عزیزان همکارم نمایم که همواره برای تداوم فعالیت های سازنده و ارزش آفرین بخش معدن و صنعت در هر شرایطی پیشتاز بوده اند و با عزم و اراده ای خستگی ناپذیر به آینده درخشان این مرزو بوم می اندیشند.

آرزومند سربلندی و نشاط و تندرستی برای فرد فرد شما عزیزان هستم و روز کارگر را به همه کارگرانی که با خلاقیت و تلاش خود زمینه ساز شکوفایی و اعتلای همه جانبه کشور می گردند تبریک عرض می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها