"نخستین‌های گل‌گهر" در سال ۹۸؛

رکورد تولید؛ مشخصه بارز عملکرد گل‌گهر

جایگاه برتر در تولید کنسانتره و گندله سنگ‌آهن

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر توانست جایگاه نخست و برتر در تولید کنسانتره و همچنین گندله سنگ‌آهن را میان تولیدکنندگان این محصولات در کشور به دست آورد. "گل‌گهر" همچنین رکوردی در تولید بر جای گذاشت که تاکنون ثبت نشده بود.

رکورد تولید؛ مشخصه بارز عملکرد گل‌گهر

 این شرکت در سال ۹۸ توانست بیش از ۱۶ میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن تولید کند که ۳ درصد بیش از رقم سال پیش از آن بوده است. "کگل" در عین حال با سهم ۳۴ درصدی در تولید این ماده معدنی،‌ بیش از یک‌سوم کل تولید کنسانتره سنگ‌آهن را در اختیار دارد.

گل گهر

علاوه بر این "گل‌گهر" در تولید گندله سنگ‌آهن، رتبه نخست کشور را از آن خود کرد. این شرکت در دوازده ماه سال گذشته، ۱۲.۱ میلیون تن گندله تولید کرد. سهم "کگل" در تولید این ماده معدنی به ۲۹ درصد (حدود یک‌سوم از کل تولید کشور) می‌رسد. رشد تولید گندله شرکت گل‌گهر در سال قبل به ۴ درصد رسید.

رشد تولید در این دو محصول، از بارزترین اقدامات تیم مدیریتی شرکت گل‌گهر است به طوری که متوسط رشد در این شرکت در مجموع سال به ۳ و ۴ درصد رسید در حالی که در نیمه نخست سال، شرکت رشد تولید یک تا دو درصدی را تجربه کرده بود.

این برای نخستین بار است که چنین حجمی از تولید و دستیابی به رکورد بی‌سابقه، در صفحه عملکرد "گل‌گهر" ثبت می‌شود.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، همچنین نیمی از سهم اشتغال در منطقه گل‌گهر را در اختیار دارد به طوری که از مجموع اشتغال ۲۲ هزار نفری کل منطقه گل‌گهر، سهم بیش از ۱۱ هزار نفری دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها