مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

باز شدن جاده‌های بین استانی از اول اردیبهشت

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از باز شدن جاده‌های مواصلاتی بین استانی و برداشتن محدودیت‌های تردد از فردا خبر داد. این در حالی است که در روز گذشته ترددهای بین استانی کل کشور ۱۴ درصد نسبت به روز قبل از آن افزایش یافته و در این میان بیشترین افزایش تردد مختص تهران با ۳۵ درصد بوده است.

باز شدن جاده‌های بین استانی از اول اردیبهشت

 

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از باز شدن جاده‌های مواصلاتی بین استانی و برداشتن محدودیت‌های تردد از فردا خبر داد و به ایسنا گفت: در روز گذشته ترددهای بین استانی کل کشور ۱۴ درصد نسبت به روز قبل از آن افزایش یافته و در این میان بیشترین افزایش تردد مختص تهران با ۳۵ درصد بوده است.

 

علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترددهای بین استانی کل کشور در فروردین ماه امسال و آخرین وضعیت محدودیت ترددها به ایسنا گفت: براساس آخرین تصمیمات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا از فردا محدودیت‌های ترددهای بین استانی برداشته می‌شود.

براساس آخرین آمارهای دریافت شده از ترددشمارهای جاده‌های کشور کل ترددهای بین استانی کشور در روز گذشته (۳۰ فروردین) یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۴۶۴ وسلیه نقلیه بوده است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته، اما این آمار همچنان نسبت به روز مشابه سال گذشته با کاهش ۳۳ درصدی همراه بوده است.

 

او افزود: مجموع ورود و خروح انواع وسیله نقلیه استان تهران در ۳۰ فروردین ماه ۳۹۵ هزار و ۶۷۷ تردد بوده که نسبت به روز قبل از آن ۳۵ درصد افزایش یافته و بیشترین روز را درمیان استان‌های دیگر داشته است.

اما این آمار نسبت به روز مشابه سال گذشته ۳۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین مجموع ورود وخروج استان قم ۱۲۳ هزار و ۹۰۴ وسلیه نقلیه ثبت شده که ۱۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته و ۵۱ درصد نسبت به روز مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

 

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: ترددهای بین استانی دو استان شمالی کشور نیز روند افزایشی را در روز گذشته تجربه کرده به گونه‌ای که مجموع ورود و خروج استان‌های مازندران و گیلان به ترتیب ۱۱ و ۲۰ درصد نسبت به ۲۹ فروردین ماه افزایش یافتند.

اما همین میزان تردد نسبت به روز مشابه سال گذشته به ترتیب در این استان‌ها ۵۲ و ۵۷ درصد کاهش یافته است.

 

آشوری گفت: البته مجموع ورود و خروج وسایل نقلیه مختلف از استان‌های اصفهان، مرکزی و خراسان رضوی افزایش‌های ۱۳، ۹ و ۶ درصدی نسبت به روز قبل از این بررسی تجربه کردند.

همچنان آمارهای تردد نسبت به روز مشابه سال گذشته کاهش ۳۹ درصد، ۳۵ درصد و ۳۴ درصدی را برای این استان‌ها نشان می‌دهد.

 

او اعلام کرد: آمار تردد بین استانی کل کشور از هشتم فروردین ماه یعنی آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۳۰ فروردین به بیش از ۲۰ میلیون وسلیه نقلیه می‌رسد که نسبت به یک سال قبل ۵۵ درصد و نسبت به همین بازده زمانی در دو سال گذشته ۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد در همه استان‌های مورد بررسی مذکور روند کاهشی از ۵۴ درصد تا بیش از ۷۴ درصد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها