پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به مناسبت ۲۵ فروردین ماه روز «منابع انسانی»

مهندس ملارحمان مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پیامی ۲۵ فروردین ماه روز "منابع انسانی" را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به مناسبت ۲۵ فروردین ماه روز «منابع انسانی»

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

۲۵ فروردین ماه سالروز تولد شاعر و عارف بزرگ ایرانی، شیخ فریدالدین عطار نیشابوری به عنوان روز «منابع انسانی» نامگذاری گردیده است.

این روز فرصت مناسبی است تا بیشتر به اهمیت و جایگاه والای منابع انسانی در کشور پرداخته شود، چرا که سرمایه انسانی نقش مهم و موثری در پیشبرد اهداف هر مجموعه‌ای دارند و حیاتی ترین و ارزشمندترین سرمایه مجموعه‌ به شمار می‌روند.

منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های معدنی و صنعتی کشور با اشتغال بالغ بر ۲۰ هزار نفر سرمایه انسانی، نقش بزرگی در توسعه و رونق اقتصاد کشور دارد و بدون شک تمامی افتخارات به دست آمده در این مجموعه به دست توانای نیروهای زحمتکش مجموعه محقق شده است.

قطعا توجه و توسعه منابع انسانی، موجب توسعه همه جانبه و متوازن هر مجموعه‌ای خواهد شد و می‌طلبد که این مهم بیش از گذشته در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر مورد توجه قرار گیرد.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم این روز را که مصادف شده است با ماه مبارک و نورانی شعبان المعظم و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به همکاران عزیزم در مجموعه معدنی و صنعتی گل‌گهر به ویژه همکاران محترم در حوزه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تبریک و تهنیت عرض نمایم و از خداوند متعال، توفیقات روزافزون را برای آنان مسئلت می‌نمایم.

جمشید ملارحمان

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

فروردین ۱۳۹۹

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها