پیربکران در دومین جشنواره اینوماین موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر شد

پیربکران در دومین جشنواره اینوماین که ۵ تا ۷ بهمن ماه در ۴ بخش برگزار شد خوش درخشید.

پیربکران در دومین جشنواره اینوماین موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر شد
پیربکران در اینوماین خوش درخشید
دومین جشنواره اینوماین ۵ تا ۷ بهمن ماه در ۴ بخش نمایشگاه توانمندی شرکت های دانش بنیان، مسابقه ایده، شرکت های بزرگ و صنعتی و پنل هایB2B و ارایه نیازهای فناورانه سازمان ها توسط سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار شد.

به گزارش سرویس اقتصادی مستقل آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، در این جشنواره اولین رویداد ارایه نیازهای فناورانه معدن و صنایع معدنی و ایده های ارزش آفرین، مجتمع سنگ آهک پیربکران در دو محور مدیریت و بازاریابی و نیز کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات نوین در حوزه معدن و صنایع معدنی موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر شد.

مجتمع سنگ آهک پیربکران با محورهای  استارتاپ معدنی در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت، تولید کلرید کلسیم و استخراج فلز کلسیم و نیز سامانه متقابل اعلام نیاز و صورت مساله و اعلام راهکار حل مساله در حوزه معدن و صنایع معدنی، در دومین جشنواره اینوماین شرکت کرد.

بر اساس گزارش مستقل آنلاین داوری ایده ها در میان ۱۲۳ ایده در بخش معدن و صنایع معدنی با همکاری ۵ دانشگاه بزرگ و با حضور ۳۳۰ شرکت موفق طی ۳ روز با هدف افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان در بخش معدن و صنایع معدنی به میزبانی دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در محل صندوق برگزار شد.

ایجاد یک استراتژی مشخص بین دانشگاه و صنعت و ایجاد ارزش افزوده از جمله تفاوت های بارز این دوره از جشنواره نسبت به برگزاری دوره سال گذشته بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها