افزایش سهمیه بنزین/جزئیات و شرایط

با توجه به افزایش قیمت بنزین طی دو ماه اخیر، شرکت تپ‌سی، تسهیلاتی دیگر برای رانندگان خود در نظر گرفته است.

افزایش سهمیه بنزین/جزئیات و شرایط

طی این طرح جدید، رانندگانی که در طول یک هفته، بیش از 1000 کیلومتر (معادل 70 لیتر سقف سهمیه تعیین شده توسط وزارت کشور) در تپ‌سی پیمایش داشته باشند، به ازای هر 100 کیلومتر مازاد بر 1000 کیلومتر، 15 هزار تومان از تپ‌سی هزینه بنزین دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی تپسی، این سهمیه بدون سقف بوده و مازاد بر سهمیه‌ای است که پیش از این برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در نظر گرفته شده بود. طی این طرح، خودروهای پلاک شخصی فعال در تپ‌سی، بدون نیاز به ثبت نام، در ابتدای هر هفته، مبلغ سهمیه خود را به صورت اعتبار در اپلیکیشن سفیران(رانندگان) دریافت می‌کنند. پیامک میزان پیمایش نیز شنبه هر هفته به صندوق پیام داخلی اپلیکیشن رانندگان ارسال می‌شود.

سفیران تپ‌سی بدون سقف، سهیمه بنزین دریافت خواهند کرد

مبلغ کمک هزینه بلاعوض در نظر گرفته شده توسط تپ‌سی، به آن دسته از رانندگانی اختصاص می‌یابد که حتما 1000 کیلومتر پیمایش در نظر گرفته شده را به همراه مازاد آن، در تپ‌سی طی کرده باشند.

شرکت تپ‌سی پیش از این نیز در راستای رفع نگرانی‌های رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از افزایش قیمت بنزین، تمهیداتی انجام داده بود. از جمله انجام مذاکرات لازم در جهت تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و کاهش کمیسیون دریافتی از رانندگان تا زمان دریافت اولین نوبت سهمیه بنزین.

سهمیه‌بندی بنزین از تاریخ 24 آبان ماه 98 آغاز شد. طی این سهمیه‌بندی، قیمت بنزین به صورت آزاد به سه هزار تومان و بنزین سهمیه‌ای به 1500 تومان افزایش یافت. لازم به ذکر است سهمیه در نظر گرفته شده از طرف دولت برای تاکسی‌های اینترنتی، تا سقف 300 لیتر در ماه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها