گل گهر 2030 فراتر از مرزها

تدوین استراتژی 2030 هلدینگ گل گهر بامحوریت شرکت معدن و صنعت

استراتژی چیزی نیست جز شکل دادن آرزوها، اهداف و اولویت‌هایی که در ذهن همه ما به عنوان آرزوهای توسعه فرهنگی و اجتماعی وجود دارد.

تدوین استراتژی 2030 هلدینگ گل گهر بامحوریت شرکت معدن و صنعت

نخستین نشست مشترک کارگروه های تخصصی منطقه گل گهر صبح امروز با حضور اعضا هیئت مدیره، مدیران عامل و معاونین، مدیران و اعضا کارگروه های تخصصی شرکت های منطقه گل گهر به منظور تدوین استراتژی 2030 هلدینگ گل گهر با محوریت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در محل سالن اجتماعات پردیس امید شرکت برگزار شد.

در این نشست مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و عضو هیئت مدیره شرکت با اشاره به تدوین برنامه چشم انداز گل‌گهر ۲۰۳۰ گفت: استراتژی چیزی نیست جز شکل دادن آرزوها، اهداف و اولویت‌هایی که در ذهن همه ما به عنوان آرزوهای توسعه فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و چیزی در این زمینه محقق نخواهد شد جز بهره‌وری، بکارگیری بهینه از بهترین متخصصین و منابع انسانی که بهترین آن در گل‌گهر حضور دارند.

مهندس ملارحمان افزود: هموارسازی و بسترسازی برای رسیدن به اولویت‌ها، اساسی ترین و مهمترین متد خواهد بود، هموارسازی برداشتن موانع از میان مسیر است. توجه به پژوهش، ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و کاربردی، ارتباط با عرصه بین‌الملل باید برای رسیدن به اهداف در اولویت سند چشم انداز گل گهر 2030 قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به اهداف مان باید مرزها و دیوارها را از میان برداریم، گفت: در استراتژی ۲۰۳۰ باید یک شرکت به جای ۳۰ شرکت وجود داشته باشد و یک مجموعه عظیم اقتصادی یکپارچه داشته باشیم، به طوریکه بهترین حمل و نقل را بدون کوچکترین ضعفی در اختیار داشته باشیم و باید ضعف هایمان را پیدا کنیم و خلأها را برطرف کنیم.

مدیرعامل گل‌گهر با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم به اهداف مان دست پیدا کنیم، گفت: لازمه آن، ساختارسازی و ارتقا سطح مهارت، آموزش، تخصص منابع انسانی و توجه به معیشت و سطح زندگی همکاران هست.

مهندس ملارحمان افزود: اکتشاف باید مهمترین فعالیت ما باشد و اگر چنانچه ذخایرمان کم بود برای توسعه‌های آتی کشور باید برویم به هر کجای دنیا نیاز بود اکتشاف کنیم.

IMG_20191015_202606_059

IMG_20191015_202601_686

IMG_20191015_202558_485

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها