این خودرو ۵۵ میلیون تومان گران شد؟ + امروز 3 اردیبهشت‌ماه/ قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی

قیمت خودرو امروز، دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 افت‌وخیز ناچیزی را تجربه می‌کند. در این میان یکی از خودروهای داخلی بازار 55 میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شد.

این خودرو ۵۵ میلیون تومان گران شد؟ + امروز 3 اردیبهشت‌ماه/ قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی

قیمت خودرو امروز، دوشنبه 3 اردیبهشت 1403، افت‌وخیز ناچیزی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند. نوسانات خودروهای داخلی اغلب کمتر از 10 میلیون تومان بوده ولی محصولات مونتاژی و وارداتی در برخی موارد بیش از این بالا و پایین شده‌اند.

زوتی DL5 یکی از اولین خودروهای وارداتی به شمار می‌رود که شرکت سایپا وارد کشور کرده است. این خودرو از ابتدای امروز 40 میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت یک میلیارد و 350 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت کارنامه، بازار خودرو از ابتدای امروز روند باثباتی دارد.

قیمت خودروهای داخلی

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز در حال حاضر یکی از معدود خودروهای دوگانه‌سوز بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز دو میلیون تومان افت قیمت دارد و با 455 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده‌بالای سایپا شمرده می‌شود که 10 میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با 770 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو محسوب می‌شود که با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به کانال 760 میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است. این خودرو نسبت به ابتدای روز 55 میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و 140 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی​

ام‌وی‌ام X33 کراس دنده‌ای یکی از جدیدترین و ارزان‌ترین محصولات مونتاژی مدیران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و 95 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران‌خودرو محسوب می‌شود امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با قیمت یک میلیارد و 990 میلیون تومان معامله می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ گران‌ترین کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور است که برخلاف دیگر خودروهای بازار، با نرخ دو میلیارد و 390 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

فونیکس تیگو 8 پرومکس یکی از لوکس‌ترین محصولات مونتاژی بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز با افت 10 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال سه میلیارد و 140 میلیون تومان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها