شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و با بازپرداخت 36 ماهه

بانک گردشگری طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» را تدارک دیده که در آن متقاضیان حقیقی با ایجاد میانگین حساب چهار تا 12 ماهه امکان دریافت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان را خواهند داشت.

شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و با بازپرداخت 36 ماهه

 

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری هستند، بهتر است بدانند که این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها برای پوشش هزینه‌های بانک به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت وام طی 36 ماه امکان تسویه اقساط را خواهند داشت. این تسهیلات تنها در صورت ارائه ضامن رسمی به متقاضی واجد شرایط آن تعلق خواهد گرفت. ضمنا افرادی که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نباید بدهی معوق داشته یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 12 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز تقریبا 312 میلیون و 100 هزار تومان است.

اهداف و چشم انداز بانک گردشگری برای آینده چیست؟

بانک گردشگری اولین بانک تخصصی ایران در زمینه گردشگری است که از هفتم دی ماه سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه بالغ بر 100 شعبه فعال در سراسر کشور دارد. این بانک در نظر دارد تا در آینده جزو پنج مجموعه برتر بانکی در بین تمام بانک‌های خصوصی کشور از منظر سهم بازار سپرده‌ها، پنج برند برتر بانکی از دیدگاه مشتریان، نخستین ارائه دهنده خدمات و محصولات در میان فعالان صنعت گردشگری و قرارگیری در بین پنج بانک برتر از لحاظ کیفیت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها