وزیر کار در کدام کشور زندگی می‌کند؟

یک فعال بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران خاطر نشان کرد: تورم موجود در کشور برای همه افراد است و مختص قشر خاصی نیست بنابراین افزایش حقوق ها باید برای تمام سطوح یکسان باشد.

وزیر کار در کدام کشور زندگی می‌کند؟

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران وزیر کار و اعضای شورای عالی کار در کدام کشور زندگی می کنند و آیا از افزایش قیمت ها در همین چند روز خبر دارند؟

علی دهقان کیا افزود: طبق مصوبه شورای عالی بیمه تعرفه های پزشکی ۴۶ درصد افزایش پیدا کرد، نرخ کرایه تاکسی ۴۵ درصد و مترو هم ۳۰ درصد برای سال آینده افزایش قیمت داشت.

او گفت: ما خواستار اجرای دقیق قانون که بر تورم اعلامی بانک مرکزی تاکید دارد هستیم در غیر این صورت و لحاظ نکردن قانون در تعیین دستمزد تبعات این تصمیم در درجه اول بر عهده وزیر کار و بعد بر عهده اعضای امضا کننده مصوبه شورای عالی کار است.

این فعال بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران خاطر نشان کرد: تورم موجود در کشور برای همه افراد است و مختص قشر خاصی نیست بنابراین افزایش حقوق ها باید برای تمام سطوح یکسان باشد.

وی گفت: برخی اوقات حرفهایی می شنویم که در راستای بر هم زدن امنیت است چرا که برخی خواسته یا ناخواسته مردم را به اعتراص در خیابان دعوت می‌ کنند.

منبع: عصر خبر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناششنای

    افرادناکارامد مثل رییسی باید استفاءدهدچون اداره کشور لیاقتش ندارد

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها