دلار امروز رکورد دار قیمت‌ها بود + 15 اسفند

قیمت دلار امروز با افزایش پلکانی بازگشایی شد و در کریدور جدید پیشروی کرد. این اسکناس در مقطع فعلی در بالاترین قیمت تاریخی خود در حال معامله است

دلار امروز رکورد دار قیمت‌ها بود + 15 اسفند

قیمت دلار امروز با افزایش ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد و در کریدور ۶۰ هزار تومانی پیشروی کرد. رشد پلکانی این اسکناس در حالی ادامه دارد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان افزایش قیمت دارد و در لحظه نگارش این گزارش، قیمت اسکناس آمریکایی چهار پله در کریدور ششم پیشروی کرده است.

فعالان بازار ارز روز گذشته پیش‌بینی کرده بودند که در صورت ماندگاری قیمت دلار بالای کریدور جدید، امکان صعود تا کانال چهار و پنج کریدور مذکور وجود دارد.

قیمت درهم امروز با افزایش ۱۳۰ تومانی نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۶ هزار و ۳۶۰ تومان معامله می‌شود. تتر نیز با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به کانال ۶۰ هزار تومانی ورود کرد و روی رقم ۶۰ هزار و ۲۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با افزایش ۸۰۰ تومانی به کانال بالاتر صعود کرد و با رقم ۷۶ هزار و ۵۸۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با رشد ۵۹۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی راه یافت و با رقم ۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی عرضه شد.

منبع: تجارت‌نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها