ایرباس های برجامی ایران به امارات فروخته شد!

طبق اعلام شرکت هواپیمایی امارات،از تابستان سال آینده ایرباس a380 که در سفارش ایران از ایرباس بود،برای این شرکت فعالیت خواهد کرد.

ایرباس های برجامی ایران به امارات فروخته شد!

به گزارش مستقل آنلاین، خلیج تایمز نوشت:

 

امارات خدمات خود را به شهر اوزاکا ژاپن با معرفی A380 از اول ژوئن افزایش خواهد داد.

A380 که قرار است در اوزاکا مستقر شود، با جدیدترین محصول این شرکت هواپیمایی، Premium Economy مجهز می‌شود، و آن را به دومین مقصد ژاپنی تبدیل می‌کند که با هواپیمای تازه ارتقا یافته کار می‌کند.

این سرویس ارتقا یافته ظرفیت صندلی‌های بیشتری را در پروازها به دومین شهر بزرگ ژاپن و از آن‌ها ارائه می‌کند، علاوه بر این، کلاس پرمیوم اکونومی را برای مشتریان معرفی می‌کند و همچنین فضای داخلی تازه‌ای را در کابین‌های کلاس اول، بیزینس و اکونومی ارائه می‌کند.

با عملیات ارتقا یافته A380، امارات 910 صندلی اضافی در هفته بین دبی و اوزاکا ارائه می دهد که فرصت های بیشتری برای اتصال به دبی و فراتر از آن به مقاصد محبوب برای مسافران از جمله میلان، مادرید، برزیل، پاریس و لندن ارائه می دهد.

امارات سال گذشته بیستمین سالگرد برقراری پرواز بین دبی و اوزاکا جشن گرفت و در این مدت، این شرکت هواپیمایی بیش از 220000 مسافر را در بیش از 360 پرواز بین دو دروازه در سال 2023 حمل کرد.

airbus a380

نمایی از هواپیمای A380

A380 چهار کلاس امارات که در اوزاکا مستقر شده است دارای 14 سوئیت فرست کلاس، 76 صندلی تخت در بیزینس کلاس، 56 صندلی در کلاس اکونومی پرمیوم و 338 صندلی با طراحی ارگونومیک در کلاس اکونومی است.

در یک A380 اماراتی چهار کلاس، کابین Premium Economy در جلوی عرشه اصلی با 56 صندلی در پیکربندی 2-4-2 قرار دارد. در کابین، هر اینچ از فضا نیازهای مشتری را با زمین و عرض صندلی سخاوتمندانه برای کار و استراحت، و ویژگی‌های سفارشی‌سازی شده که عملکرد و راحتی را ارائه می‌دهد، مانند پریزهای شارژ داخل صندلی و میز نوشیدنی را پیش‌بینی می‌کند.

این تجربه با امکانات رفاهی ویژه در پرواز، منوی خلاقانه و گزینه‌های نوشیدنی گسترده تکمیل می‌شود. سرگرمی های "یخی" امارات در پرواز شامل حداکثر 6500 کانال فیلم، برنامه های تلویزیونی و موسیقی است. مشتریانی که هم در بیزینس و هم در فرست کلاس پرواز می کنند، از دسترسی به سالن پذیرایی هواپیمای امارات لذت خواهند برد، در حالی که مسافران فرست کلاس دسترسی انحصاری به اسپا دوش مجلل خطوط هوایی خواهند داشت. علاوه بر این، مسافران می توانند از مهمان نوازی برنده جایزه امارات لذت ببرند و از غذاهایی که با استفاده از مواد اولیه با دقت انتخاب شده از سراسر جهان تهیه شده اند، لذت ببرند.

در دسامبر 2023، امارات محصول Premium Economy خود را در مسیر دبی-ناریتا عرضه کرد و تا کنون مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. محصول متمایز این شرکت هواپیمایی در حال حاضر در پروازهای 14 مقصد دیگر در سراسر جهان از جمله نیویورک JFK، لس آنجلس، سانفرانسیسکو، هیوستون، لندن هیترو، سیدنی، اوکلند، کرایست چرچ، ملبورن، سنگاپور، بمبئی، بنگلور، سائوپائولو و دبی در دسترس است.

عملیات A380 این شرکت هواپیمایی به فرودگاه بین‌المللی کانسای (KIX) در حالی انجام می‌شود که ژاپن انتظار دارد گردشگری را از طریق جاذبه‌های منحصربه‌فرد مستقر در منطقه کانسای، مانند اوزاکا و کیوتو، علاوه بر برنامه‌ای پر از رویدادها، از جمله نمایشگاه اوزاکا-کانسای برای سال 2025 افزایش دهد.

ایران و ایرباس؛قرارداد بی سرانجام!

گفتنی است پس از امضای برجام و لغو تحریم ها، در سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور وقت به فرانسه قرارداد خرید 100 فروند ایرباس امضا شد که از این بین 12 عدد ایرباش a380 نیز در قرارداد وجود داشت. 

اما به دلیل اعمال تحریم های مجدد از سوی ترامپ،این قرارداد لغو شد و ایرباس های ایران به سایر مشتریان و کشورها فروخته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها