مدیرعامل بانک صنعت ومعدن در جشن شکوه انقلاب اسلامی و تقدیر از بازنشستگان این بانک مطرح کرد؛

مهمترین رکن بقا و موفقیت هر سازمان، گنجینه سرمایه انسانی آن است/ بهره برداری از 240 طرح ایجادی وتوسعه ای با تامین مالی این بانک در دولت سیزدهم

دکتر خورسندیان در جشن شکوه انقلاب اسلامی و تقدیر از بازنشستگان این بانک که روز شنبه چهاردهم بهمن ماه در سالن تلاش برگزار شد، عنوان داشت: نقش سرمایه انسانی در کسب موفقیت هایی که این بانک در دهه های پس از انقلاب اسلامی داشته غیر قابل انکار است و ما به سرمایه انسانی به مثابه یک گنجینه با ارزش می نگریم.

مهمترین رکن بقا و موفقیت هر سازمان، گنجینه سرمایه انسانی آن است/ بهره برداری از 240 طرح ایجادی وتوسعه ای با تامین مالی این بانک در دولت سیزدهم

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان با تبریک ایام شکوهمند دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بیان نقش، اهمیت و جایگاه بانک صنعت و معدن در اعتلای بخش تولید و اشتغال کشور در سال های پس از انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: این بانک در تمام دوران هایی که کشور با فراز و نشیب های بسیاری مواجه بوده و علی رغم مشکلاتی که خود با آن مواجه بوده در کنار کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور حضور مؤثر و سازنده ای داشته است.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در دوران سازندگی بسیاری از صنایع کشور با حمایت های بانک صنعت و معدن و با تسهیلات آن احداث، احیاء و بازسازی گردید؛ حمایت هایی که در دوران تحریم های ظالمانه اقتصادی و بانکی نیز تا به امروز ادامه یافته است.

دکتر خورسندیان با اشاره به مهمترین اقدامات این بانک در دولت سیزدهم بیان داشت: بهره برداری از تعداد 240 طرح ایجادی و توسعه ای با تسهیلات 70 هزار و 877 میلیارد ریال و 2 هزار و 800 میلیون یورو با اشتغال مستقیم 19141 نفر در دولت سیزدهم یکی از موفقیت هایی است که با حمایت دولت مردمی و نهادهای ذیربط و با افزایش سرمایه این بانک رقم خورده است.

وی ادامه داد: تعداد 187 طرح با رقم 105 هزار و 479 میلیارد ریال و 7 هزار و 858 میلیون یورو با اشتغال 25366 نفر نیز هم اکنون در حال اجرا می باشد و همچنین در مدت 29 ماهه استقرار دولت سیزدهم تعداد 7 هزار و 200 فقره تسهیلات توسط این بانک مصوب شده که رقمی بالغ بر یک میلیون و 382 هزار میلیارد ریال بوده است.

این مدیر ارشد بانکی اعلام کرد: در همین مدت زمان رقم وصول مطالبات ریالی بالغ بر یک میلیون و 112 هزار میلیارد ریال و وصول مطالبات ارزی 529 میلیون یورو می باشد.

دکتر خورسندیان در پایان سخنرانی خود از تلاش ها و اقدامات شورای فرهنگی بانک در راستای طراحی و اجرای برنامه های متنوع برای همکاران در مناسبت های مختلف قدردانی و تشکر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها