پیام قدردانی روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران از استقبال پرشور همکاران و همشهریان از ششمین نمایشگاه کتاب

روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران، طی پیامی از حضور گسترده و پرشور همکاران، همشهریان و تمامی دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب و استقبال گرم مردم کتاب دوست و کتابخوان شهرستان جاجرم و پرسنل فرهنگ دوست شرکت قدردانی کرد.

پیام قدردانی روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران از استقبال پرشور همکاران و همشهریان از ششمین نمایشگاه کتاب

 

در متن این پیام امده است:

احتراماً، پایان زمان نمایشگاه کتاب را با افتخار و خرسندی اعلام می‌نماییم. حضور پرشور و گسترده شما فرهیختگان گرامی در نمایشگاه کتاب را با هم تجربه و نظاره گر بودیم،این حضور به یادماندنی و پربار، قطعاً به حرکتی ارزنده و مفید در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ما تبدیل خواهد شد.

نمایشگاه کتاب، با هدف نهادینه نمودن و اشاعه فرهنگ کتابخوانی، فرصتی منحصر به ‌فرد برای برخورداری از محتوا و عناوین گوناگون و جذاب کتاب های مختلف و تازه های چاپ در زمینه‌های متعدد، فراهم کرد و همه ما را در مسیر کشف عرصه‌های مختلف ادبی و فرهنگی همراه نمود.

شرکت آلومینای ایران در راستای اقدامات فرهنگی خود و ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شرکت، شهرستان و جامعه پیرامونی اقدام به برگزاری ششمین نمایشگاه کتاب نمود که الحمدالله با استقبال وصف ناپذیر همه دوستداران کتاب مواجه شد و با افتخار میزبانی یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در شهرستان و استان را به ثمر رساند. از اینرو به مصداق آیه شریفه من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از حمایت ها و مساعدت های مدیر عامل محترم شرکت آلومینای ایران جناب آقای دکتر شه بخش و هیات مدیره محترم که با نگاه ویژه به مسئله کتاب و کتابخوانی و نقش بسزایی که در برگزاری این نمایشگاه بزرگ داشتند تقدیر و تشکر نموده و از همکاری و همراهی معاونین و مدیران محترم شرکت سپاسگزاریم.

همچنین از تمامی متولیان و دستگاه های اجرایی در شهرستان جاجرم که به حق ما را در مسیر برگزاری این رویداد بزرگ یاری نمودند سپاسگزاری نموده و از راهنمایی های اثرگذار ایشان تشکر می نماییم.

از حضور تمامی مراجعه کنندگان و  بازدیدکنندگان که با رعایت نظم و انضباط، رعایت حجاب و حفظ شئونات اسلامی در طول برگزاری نمایشگاه کتاب ما را یاری نمودند تشکر نموده، چرا که بدون حمایت و همراهی شما بزرگواران، برگزاری چنین رویدادی به این شکل ممکن نبود و شما با اهتمام و علاقه‌ی خود به دنیای کتاب، به ما انرژی و انگیزه دادید تا در آینده نیز شاهد برگزاری چنین رویدادهایی باشیم و نیز سبب شد سختی و دشواری برگزاری آن را فراموش نموده و به یاد نسپاریم.

در پایان در راستای نهادینه نمودن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در خصوص اختصاص مزایای بهتر و بهره مندی بیشتر بازنشستگان محترم شرکت، پرسنل محترم شرکت های پیمانکاری و مشاورین محترم شرکت در نمایشگاه کتاب سال آینده، مذاکرات لازم انجام و مورد موافقت و مساعدت مدیر عامل محترم قرار گرفت.

روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها