ارس؛ اندوخته‌ای برای آینده

بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح «ارس» که در همکاری مشترک با شرکت بیمه باران و کارگزاری دال انجام می‌شود، با پرداخت وام‌های قرص‌الحسنه امکان خرید بیمه‌های عمر و زندگی را فراهم می‌کند.

ارس؛ اندوخته‌ای برای آینده

«علیرضا هادی» مدیرعامل بیمه باران اظهار داشت: حقوق بازنشستگی که توسط صندوق‌های پایه تأمین می‌شود پاسخگوی هزینه زندگی افراد در آینده نیست. در حال حاضر نیز می‌بینیم صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی در حال شکل‌گیری هستند و شرکت‌های بیمه با توجه به تجربه‌ای که در این حوزه دارند می‌توانند بسیار مؤثر واقع شوند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدوارم با همت متعالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و ‌کارگزاری ‌دال، طرح ارس بتواند منشأ خیر برای هموطنان باشد و‌ در دورانی که نیاز به تأمین مالی مازاد و مستمری مکمل بیش از همیشه احساس می‌شود، راهگشا و مؤثر واقع شود.

مدیرعامل بیمه باران در تشریح جزئیات طرح «ارس» گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت وام قرض‌ا‌لحسنه بستری فراهم می‌کند تا متقاضیان طرح با بازپرداخت اقساط آن و سرمایه‌گذاری اندوخته خود در طرح مستمری «ارس» در پایان دوره ۵ ساله از مبلغ بازخرید یا مدل‌های مستمری «ارس» بهره‌مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها