لیام بیمه پارسیان؛ زندگی برای آسایش خاطر خانواده‌ها

شرکت بیمه پارسیان با هدف‌گذاری حفظ شور و نشاط زندگی و توجه به تندرستی و ایجاد آسایش خاطر در خانواده‌ها و کاهش دغدغه‌های جبران هزینه‌های درمانی، طرحی نو روانه بازار بیمه کرده که لیام زندگی نام دارد.

لیام بیمه پارسیان؛ زندگی برای آسایش خاطر خانواده‌ها

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، شرکت بیمه پارسیان در طرح جدید و اختصاصی خود، لیام زندگی، ارائه بیمه درمانی تکمیلی خانواده به بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی و مستمری پارسیان را به عنوان رویکرد نوین خود برگزیده است. هدف‌گذاری این طرح علاوه بر ایجاد پشتوانه مالی مناسب، توجه به رفاه و ایجاد آسایش خاطر برای هر یک از اعضای خانواده در طول برقراری بیمه‌نامه است. درذواقع این طرح با هدف عمده افزایش سطح رضایت‌مندی بیمه‌شدگان بیمه‌های زندگی با ارائه خدمات متمایز، در دسترس بیمه‌گزاران زندگی و مستمری این شرکت روانه بازار شده است.

امروزه بسیاری از افراد در گروه‌ها و مشاغلی فعالیت می‌نمایند که عملا امکان بهره‌مندی از بیمه‌های تکمیل درمان گروهی را ندارند در حالیکه از جمله دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های فزاینده خانوارها وجود یک چتر حمایتی در زمان نیاز به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و بیمارستانی مناسب و علاوه بر آن پیشگیری از بروز چنین نیازهایی‌ست.

انچه موجب دلگرمی و نشاط و مدیریت بحران در زمان بروز نیاز به خدمات درمانی می‌شود، وجود شبکه‌های حمایتی تکمیلی است که از طرف بیمه‌های تکمیل درمان گروهی ارائه می‌گردد. درحالیکه در بسیاری از موارد افراد فاقد بیمه‌گر پایه یا بیمه تکمیل درمان از قبیل اصناف و مشاغل آزاد و کارگاه‌های دارای تعداد نیروی کم قابلیت مشارکت در بیمه‌های تکمیل درمان گروهی را ندارند. آنچه طرح نوین بیمه پارسیان را از سایر خدمات مشابه متمایز می‌کند ارایه انواع بیمه‌های تکمیل درمان با تخفیف حق بیمه تا سقف ۳۵ درصد متناسب با اندوخته سرمایه‌گذاری بیمه‌نامه زندگی افراد می‌شود.

شرط لازم برای بهره‌مندی از مزایای طرح لیام زندگی، نبود اقساط معوق در بیمه‌نامه‌های زندگی خریداری شده است.

در حال حاضر شرکت بیمه پارسیان دو گونه طرح درمان خانواده برای مشتریان خود ارائه می‌نماید:

الف) طرح‌های عادی مشتمل بر پنج طرح که مشتریان دارای بیمه‌نامه زندگی معتبر نزد این شرکت قادر هستند با حداقل اندوخته بیمه‌نامه زندگی ۱۰۰ میلیون ریال از پوشش درمان خانواده با تخفیف‌های تا سقف ۲۰ درصد بهره‌مند شوند

ب) طرح‌های ویژه بلورین و زرین با ارائه سقف پوشش‌های بیمه‌ای کامل‌تر که در حدود ۳۵ درصد تخفیف بر روی حق بیمه درمان به مشتریان اعطا می‌گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها