به‌منظور برقراری تعامل بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان زیست‌بوم نوآوری جنوب کشور انجام خواهد شد؛

برگزاری رویداد «فولادی شو» با حمایت فولاد هرمزگان

مدیر متالورژی، طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان با مشارکت شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه بزرگ‌ترین رویداد نوآوری و سرمایه‌گذاری خطرپذیر جنوب کشور را با عنوان «فولادی‌شو» در آذرماه در بندرعباس برگزار می‌کند.

برگزاری رویداد «فولادی شو» با حمایت فولاد هرمزگان

شاهین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: این رویداد با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری استان‌های جنوب کشور به‌منظور سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد در شرکت‌های توانمند برگزار خواهد شد.

مدیر متالورژی، طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان اضافه کرد: رویداد مذکور با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: اقتصاد چرخشی (انرژی، آب، فراوری ضایعات و محصولات جانبی، فراوری گازهای خروجی)، تولید فولاد سبز (کاهش نشر گازهای گلخانه‌ای)، انقلاب صنعتی چهارم (رباتیک، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، پهپادها، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، پرینت سه‌بعدی، بلاک‌چین، اینترنت اشیا)، پرعیارسازی مواد معدنی کم‌عیار، تأمین مواد مصرفی نوین (متالورژیکی/ شیمیایی)، تأمین تجهیزات و فرایندهای نوین قابل به‌کارگیری در صنعت فولاد، تولید محصولات فولادی پیشرفته و فراتر از صنعت فولاد از محورهای این رویداد است.

مدیر متالورژی، طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان ادامه داد: در این رویداد از رویکردهای جدید شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فولاد حمایت و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان صورت می‌گیرد. همچنین فرایندهای دریافت سرمایه، گام‌های توسعه نوآوری در اکوسیستم نوآوری گروه فولاد مبارکه و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه تشریح خواهد شد.

زارع اضافه کرد: برگزاری جلسات B2B با مدیران گروه فولاد و رویداد دمودی با هدف سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد در شرکت‌های توانمند و حاضر در اکوسیستم نوآوری استان‌های تعیین‌شده ازجمله برنامه‌های این رویداد خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: این همایش بزرگ‌ترین فرصت برای تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالین زیست‌بوم نوآوری جنوب کشور خواهد بود که به میزبانی پارک علم و فناوری هرمزگان و با حمایت فولاد هرمزگان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها