سامانه انتقال سهام متوفیان امروز رونمایی می‌شود

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سامانه انتقال سهام متوفیان به وراث دوشنبه ۱۵ آبان در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی کیش رونمایی می‌شود.

سامانه انتقال سهام متوفیان امروز رونمایی می‌شود

مهدی حاجی‌وند افزود: با رونمایی از سامانه انتقال سهام متوفیان با نام “میراث” دغدغه حدود ۱۵ میلیون نفر از وراث متوفیان سهام عدالت بعد از حدود ۱۸ سال برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، وراث متوفیان سهام عدالت در مرحله نخست این طرح ملی، می‌توانند به شعب منتخب شرکت‌های کارگزاری سراسر کشور مراجعه کنند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت تاکید کرد: وراث سهام عدالت برای دریافت جدول زمان بندی و تشکیل پرونده باید به درگاه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir و برای اطلاع از آخرین اخبار و رویداد‌های این طرح ملی به رسانه‌های رسمی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ بر اساس آخرین اطلاعات، بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار سهام عدالت از سال ۱۳۸۴ فوت کرده‌اند که زیر ساخت‌های لازم برای تعیین تکلیف انتقال سهام این تعداد متوفی فراهم شده و فردا با رونمایی از سامانه میراث، این طرح ملی وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در روز‌های ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها