فروش خودروی نو وانت نیسان و شرایط ثبت نام + لینک ثبت نام

یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا، «زامیاد» است که انواع خودروهای وانت، از جمله وانت نیسان آبی، وانت پادرا و وانت پادرا پلاس را تولید می‌کند.

فروش خودروی نو وانت نیسان و شرایط ثبت نام + لینک ثبت نام

زامیاد خودروهایش را از طریق طرح‌های پیش فروش و فروش ویژه عرضه می‌کند. این طرح‌ها معمولا همزمان با طرح‌های فروش ویژه سایپا اعلام می‌شوند و ثبت نام اینترنتی آن‌ها نیز به شکلی مشابه با سایر محصولات این کارخانه، از طریق وب‌سایت گروه خودروسازی سایپا امکان‌پذیر است.

فروش فوری سایپا وانت نیسان

بازار فروش خودروهای نو و کم کارکرد نیسان آبی پررونق است و طرح‌های ویژه فروش این خودرو دائما اعلام می‌شود.

آخرین طرح فروش فوری وانت زامیاد نیسان نیز به تازگی در سایت رسمی سایپا قرار گرفته است. این طرح از ساعت 11 صبح چهارشنبه مورخ 10/08/1402 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد.

برعکس طرح مهرماه که در آن خودروهای نیسان آب تک‌سوز عرضه شده بودند، در جدیدترین طرح فروش نقدی زامیاد، مشتریان امکان خریداری وانت نیسان دوگانه سوز را دارند:

نوع خودرو: نیسان دوگانه سوز آپشنال SVD

رنگ خودرو: آبی

قیمت خودرو: ۵.561.۹0۰.۰۰۰ ریال

نکته مهم: براساس بخشنامه فروش فوری زامیاد، قیمت خودروها قطعی بوده و موعد تحویل نیز 45 روزه خواهد بود.

فروش خودروی نو وانت نیسان و شرایط ثبت نام برای آن

متقاضیان خرید خودروی وانت نیسان آبی – طرح فروش فوری - می‌توانند طبق دستورالعمل زیر، از تاریخ 11 آبان 1402 ثبت نام خود را انجام دهند:

به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com وارد شده و با ثبت اطلاعات شخصی، کد کاربری دریافت نمایید (در نظر داشته باشید متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند).

در مرحله بعد به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو وارد شوید.

بعد از انتخاب نوع خودرو، با ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو، خریدتان را نهایی کنید.

کد رهگیری خرید خودرو را دریافت نمایید.

در آخر به به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی و مدارک احراز سکونت و همچنین دریافت قرارداد مراجعه نمایید.

نکته مهم: در صورت هرگونه افزایش قیمت در هزینه‌های دولتی و قانونی (مثل شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، عوارض و غیره) تا قبل از فاکتور خودروها، پرداخت این هزینه‌ها به عهده مشتری خودرو خواهد بود.

فروش اقساطی وانت نیسان آبی؛ آبان 1402

ثبت نام فروش فوری زامیاد ویژه خریداران وانت نیسان تک‌سوز، از ساعت 11 صبح پنجشنبه مورخ 04/08/1402 و از طریق سامانه فروش اینترنتی شرکت سایپا آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. براساس بخشنامه فروش اعتباری زامیاد، تسهیلات با نرخ سود 23 درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

این طرح تنها از طریق ارائه چک صیادی بنفش رنگ امکان‌پذیر است و سند خودرو ها تا زمان تسویه چک های اقساط در رهن شرکت زامیاد باقی خواهد ماند.

تفاوت قیمت فروش خودروهای نو و کم کارکرد وانت نیسان

از آن‌جایی که طرح‌های فروش وانت نیسان زامیاد دائما و ماه به ماه توسط سایپا اعلام می‌شود، تفاوت فاحشی میان قیمت کارخانه و بازار وجود ندارد. مثلا در پاییز سال 1402 تاکنون 3 طرح فروش فوری و اعتباری (اقساطی) این خودرو اعلام شده که باعث قیمت‌گذاری منصفانه‌تر در بازار آزاد خودرو هم می‌شود.

در عین حال اما باید توجه داشت که فروش خودروی دست دوم وانت نیسان نیز رونق بسیاری دارد. زیرا استهلاک نیسان آبی نسبت به کارایی آن پایین است و خیلی افراد ترجیح می‌دهند که به جای خرید نمونه صفر، به سراغ نسخه‌های دست دوم بروند. مخصوصا در نمونه‌های کم کارکرد و سالم، ارزش خرید این اتومبیل بالاست و خیلی‌ها به همین دلیل ترجیح می‌دهند که خرید آن‌ها را در اولویت خود قرار دهند.

نکاتی که باید در زمان ثبت نام نیسان زامیاد آبی به یاد داشته باشید

در بخش‌نامه‌های اعلامی سایپا، شرایطی برای ثبت نام طرح فروش فوری، فروش خودرو کارکرده و فروش اقساطی نیسان آبی تعیین شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام برای یک خودرو است؛

بخشنامه اعلامی از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود؛

در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت زامیاد ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو شود و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد کند، این هزینه‌ها از مشتری اخذ خواهد شد.

به محض تکمیل ظرفیت هر یک از خودروها در طرح‌های فروش اعلام شده، شرایط فروش غیرفعال خواهد شد؛

در طرح فروش اقساطی، کلیه چک‌ها در وجه شرکت زامیاد بوده و تا زمان تسویه حساب کامل، خودرو در رهن شرکت خواهد بود؛

در شرایط فروش اعتباری (اقساطی)، خودروی مشتری تا پایان سال بازپرداخت اقساط وام دارای بیمه اجباری خواهد بود. لذا هزینه بیمه بدنه و هزینه ترهین و فک رهن محاسبه و از مشتری اخذ می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها