نامه به قالیباف برای افزایش حقوق بازنشستگان!

برای حقوق بازنشستگان به قول‌ها عمل نشد/ به قالیباف هم نامه نوشتیم/ مسئولان با ما گریه می کنند اما به اقدام عملی ندارند.

نامه به قالیباف برای افزایش حقوق بازنشستگان!

علی دهقان‌کیا در گفتگو با خبرفوری اظهار داشت: هم برای افزایش دستمزد و هم برای متناسب‌سازی صحبت‌های زیادی می‌شود، ما هم درخواست‌هایمان را اعلام می‌کنیم، اما به هیچکدام از قول‌هایی که داده‌اند، عمل نشده‌ است.

وی افزود: اخیرا نامه‌ای هم برای قالیباف نوشتیم و بدین شکل برای عدم اجرای صحیح قانون توسط دولت پیگیر شدیم، اما متاسفانه نتیجه و اقدامی ندیدیم. متناسب‌سازی متاسفانه در برنامه هفتم هم دیده نشده‌است. کمیسیون امور اجتماعی قول داده موضوع در دستور کار کمیسیون تلفیق قرار گیرد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در باب افزایش حقوق متاسفانه با ما گریه می‌کنند، اما اقدامی انجام نمی‌دهند. قطعی هیچ چیز نمی شود گفت، اما همچنان پیگیر هستیم.

دهقان‌کیا در ادامه اظهار داشت: چطور در نظام ما دولت و مجلس به راحتی بانک رفاه ما را  که حق الناس است، می‌گیرند و می‌گویند تا مادامی که نفروشید باید از محل سودها جریمه شوید؟ در همین امسال دولت حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان جریمه کرد، به خاطر نفروختن سهام.

او گفت: بزرگترین بدهکار ما دولت است و مسئولان پیگیری مطالبات را هم دولت انتخاب می‌کند. انتظارمان از دولت رئیسی غیر از این بود که تا کنون اتفاق افتاده‌است.

منبع: خبر فوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها