قیمت تخم مرغ بسته بندی تعیین شد؛ 23 خرداد 1402

قیمت تخم مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی با درب به وزن ۱۸۰۰ گرم برای مصرف کننده ۱۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت تخم مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی بدون درب به وزن ۱۸۵۰ گرم برای مصرف کننده ۱۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی تعیین شد؛ 23 خرداد 1402

به گزارش مستقل آنلاین؛ بنا بر اعلام اتحادیه مرکزی مرغداران، قیمت تخم مرغ شیرینگ پک 30 عددی با درب به وزن 1800 گرم برای مصرف کننده 118 هزار و 650 تومان و قیمت تخم مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی بدون درب به وزن ۱۸۵۰ گرم برای مصرف کننده ۱۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان است.

در متن نامه اتحادیه مرکزی مرغداران میهن خطاب به اتحادیه‌های مربوطه آمده است:

وفق تصویب نامه شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی و تفاهم نامه در خصوص واگذاری امور اجرایی تنظیم بازار تخم مرغ خوراکی به اتحادیه مرکزی مرغداران مرغ تخم‌گذار میهن و با توجه به مسئولیت واگذار شده به اتحادیه توسط وزارت جهاد کشاورزی جهت اعلام قیمت مصوب تخم مرغ غیر بسته بندی (کیلویی۵۶ هزار تومان برای مصرف کننده) و به منظور جلوگیری از سوء استفاده گرانفروشی و هرگونه انحراف در قیمت‌های عرضه تخم‌مرغ خوراکی، بدین وسیله قیمت های تخم مرغ ۳۰ عددی بسته بندی شده و سایر شرایط عرضه تا پایان سال جاری (در صورت عدم تغییر نرخ مصوب تخم مرغ )جهت بهره برداری و ابلاغ به فروشگاه ها و سوپرمارکت های مربوطه حضورتان اعلام می شود. بدیهی است نرخ‌های مشروحه ذیل حداکثر قیمت برای مصرف کنندگان بوده و عرضه این محصول بالاتر از نرخ اعلامی تخلف محسوب می‌شود و مشمول جریمه‌های تعزیری است.

 بر این اساس قیمت تخم مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی با درب به وزن ۱۸۰۰ گرم برای مصرف کننده ۱۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت تخم مرغ شیرینگ پک ۳۰ عددی بدون درب به وزن ۱۸۵۰ گرم برای مصرف کننده ۱۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان است.

همچنین در این نامه همچنین ذکر شده که تمامی تخم مرغ‌های داخل شانه می بایست دارای تاریخ تولید و انقضا باشند و رعایت نرخ های اعلامی از تاریخ اول تیر ۱۴۰۲ الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها