حکم حقوقی بازنشستگان کشوری در سال 1402/ مشاهده و دریافت احکام جدید

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در افزایش حقوق در احکام جدید بازنشستگان کشوری ، به طور میانگین به هر فرد بازنشسته نسبت به سال گذشته حدود ۹۰ درصد حقوق بیشتری تعلق می گیرد. در واقع، ۹۰ درصد افزایش حقوق در احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ نسبت به احکام سال گذشته وجود دارد.

حکم حقوقی بازنشستگان کشوری در سال 1402/ مشاهده و دریافت احکام جدید

به گزارش مستقل آنلاین؛ حکم حقوقی بازنشستگان کشوری 1402 را در اندیشه معاصر دریافت کنید.

اندیشه معاصر نوشت: بر اساس اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق بازنشستگان کشوری سال ۱۴۰۲، به میزان ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال هزار و چهارصد و یک، افزایش خواهد داشت و بنابراین احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲، متناسب با این مبلغ افزایش حقوق اصلاح گردیده و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، هر ساله در حکم حقوق بازنشستگان کشوری منعکس گردیده و از طریق صندوق بازنشستگی کشوری به اطلاع آن ها می رسد. بر اساس اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق بازنشستگان کشوری سال ۱۴۰۲، به میزان ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال هزار و چهارصد و یک، افزایش خواهد داشت و بنابراین احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲، متناسب با این مبلغ افزایش حقوق اصلاح گردیده و در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت. برای دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ با اندیشه معاصر همراه باشید.

دریافت حکم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری

دریافت حکم حقوقی

حکم حقوقی، یکی از احکام بسیار مهم برای کارمندان و یا بازنشستگان می باشد. در این حکم تمامی جزئیات مربوط به واریز حقوق، میزان واریزی حقوق، میزان افزایش و یا کاهش حقوق افراد نشان داده می شود. بنابراین، بسیار مهم است که افراد بتوانند به راحتی از طریق یک سامانه، حکم حقوقی خود را دریافت کنند.

خوشبختانه؛ امکانی فراهم شده است که بازنشستگان کشوری بتوانند با ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ، حکم حقوقی خودشان را دریافت نمایند. سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری یک زیر سامانه ای مربوط به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی اینترنتی cspf.ir می باشد که افراد می توانند با ورود به این سایت، حکم حقوقی بازنشستگان کشوری را دریافت نمایند.

بنابراین، با توجه به توضیحات داده شده، نیازی به مراجعه حضوری بازنشستگان و یا حتی مستمری بگیران کشوری، برای دریافت فیش حقوقی و یا حکم حقوقی نیست و می توان به راحتی از طریق سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری www.cspf.ir ، حکم حقوقی خود را دریافت نمود. در ادامه در رابطه با نحوه ورود به سامانه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ توضیح بیشتری خواهیم داد.

ورود به سامانه حکم حقوقی بازنشستگان کشوری www.cspf.ir

کلیه افرادی که قصد دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری را دارند، می بایست ابتدا از نحوه ورود به سامانه حکم حقوق بازنشستگان کشوری مطلع باشند تا بتوانند با کمک این سامانه، حکم حقوقی خود را دریافت کنند.

دسترسی به سامانه حکم حقوقی بازنشستگان کشوری از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir امکان پذیر است. بنابراین، افرادی که قصد دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری را دارند، ابتدا باید به سایت صندوق بازنشستگی کشوری وارد شوند و سپس از طریق درگاه خدمات الکترونیک، به قسمت مربوط به دریافت حکم حقوقی بازنشستگان وارد شوند. برای آشنایی بیشتر شما با مراحل ورود به این سامانه، در ادامه نحوه ورود به سامانه و دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری را ذکر می کنیم.

سایت سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری cspf.ir

در سال های گذشته، بازنشستگان کشوری، در ابتدای سال و پس از تصویب و اعمال افزایش حقوق بازنشستگی باید برای اطلاع از احکام جدید بازنشستگان کشوری حضورا به صندق بازنشستگی کشوری مراجعه نموده و احکام جدید بازنشستگی خود را دریافت می نمودند که فرآیندی وقت گیر و هزینه بر بود.

به همین دلیل، همراستا با گسترش مفهوم دولت الکترونیک و غیر حضوری شدن خدمات دولتی، صندوق بازنشستگی کشوری نیز اقدام به تاسیس سامانه ای نموده است که بازنشستگان کشوری می توانند در ابتدای هر سال، با مراجعه به آن برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری اقدام نمایند.

نحوه دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

بازنشستگان کشوری برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ و فیش حقوقی بازنشستگان لازم است که ابتدا وارد سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری شوند. ورود به سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری و نحوه دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ضمن راهنمای تصویری زیر برای شما توضیح داده شده است:

۱مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سایت صندوق بازنشستگی کشوری یعنی cspf.ir را جست و جو نمایید تا مطابق تصویر زیر وارد صفحه اصلی سایت شوید.

۲برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ، بر روی گزینه (درگاه خدمات الکترونیکی ) که در تصویر با فلش قرمز مشخص گردیده، کلیک نمایید.

۳در صفحه جدید یعنی صفحه درگاه خدمات الکترونیکی سایت صندوق بازنشستگی کشوری ، گزینه (حقوق ) را کلیک کنید تا منوی مربوطه به شما نشان داده شود. از این منو، بر روی گزینه (دریافت حکم حقوق) کلیک نمایید.

۴اکنون برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ خود لازم است تا اطلاعات مربوط به شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب خود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و دکمه ورود را کلیک نمایید.

پس از اینکه وارد پورتال شخصی خود در سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری شدید ، می توانید برای مشاهده و دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگی کشوری خود اقدام نمایید.

زمان صدور احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

در بخش های قبل، احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲، سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری cspf.ir و نحوه دریافت حکم حقوق را بررسی نمودیم. سوالی که در این بخش، مطرح می شود آن است که زمان صدور احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی، چه موقع می باشد.

احکام جدید بازنشستگان کشوری، در سال های گذشته، در فروردین ماه اعلام می شد، بنابراین انتظار می رود، افزایش حقوقی بازنشستگان ۱۴۰۲ نیز در فروردین، اعلام شده و در حقوق ماه فروردین آن ها، اعمال شود.

در مورد احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی نیز، لازم به ذکر است، با افزایش حقوق بازنشستگان در سال گذشته، در تاریخ ۲۲ فروردین ماه، موافقت شد که بر این اساس، حداقل بگیران بازنشستگی، ۵۷.۴ درصد و سایر سطوح حقوق بگیر، ۳۸ درصد به‌ علاوه ۵۱۵ هزار تومان به حقوقشان، افزوده گردید. ولیکن، در خصوص حقوق ۱۴۰۲ طبق آخرین اخبار و مصوبات مجلس در ۱۵ اسفند ماه هزار و چهارصد و یک، حقوق بازنشستگان، ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال هزار و چهارصد و یک، افزایش خواهد داشت.

احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

با توجه به اینکه احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ صادر شده است، تمامی افراد می توانند با ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری به نشانی اینترنتی cspf.ir احکام جدید بازنشستگان کشوری را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که طبق اطلاعیه های منتشر شده، مستمری بگیران و بازنشستگان کشوری برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ باید حتما به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنند و حکم جدید حقوقی خود را دریافت کنند.

مشاهده و دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۱

با توجه به اطلاعیه های منتشر شده در افزایش حقوق در احکام جدید بازنشستگان کشوری ، به طور میانگین به هر فرد بازنشسته نسبت به سال گذشته حدود ۹۰ درصد حقوق بیشتری تعلق می گیرد. در واقع، ۹۰ درصد افزایش حقوق در احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ نسبت به احکام سال گذشته وجود دارد. دقت داشته باشید که درصد افزایش حقوق ذکر شده، به صورت میانگین می باشد و ممکن است در بعضی از احکام این حقوق نسبت به ۹۰ درصد کم تر و در بعضی از احکام این حقوق نسبت به ۹۰ درصد بیشتر اضافه شده باشد.

لذا کلیه افرادی که قصد دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ را دارند، باید به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه کنند و حکم جدید خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که حقوق تمامی بازنشستگان کشوری که حکم جدید حقوقی آن ها منتشر شده است، از فروردین ماه سال ۱۴۰۲ طبق احکام جدید بازنشستگان کشوری پرداخت می شود.

دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

همانطور که توضیح داده شد، در اوایل سال ۱۴۰۱ ، احکام حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ لحاظ شده و حقوق بسیاری از بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۲ به طور میانگین به اندازه ۹۰ درصد افزایش داشته است.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ، کلیه بازنشستگان کشوری می توانند برای دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی اینترنتی www.cspf.ir مراجعه کنند و مراحل مربوط به دریافت حکم جدید بازنشستگی خود را انجام دهند. لازم به ذکر است افراد نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ندارند و تنها با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری می توان حکم جدید حقوقی بازنشستگان کشوری را دریافت نمود.

برای راهنمایی بیشتر در رابطه با نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگی کشوری، کافیست که طبق مراحل ذکر شده برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری که در این مقاله ذکر شد، پیش بروید.

لازم به ذکر است که برای دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ، نیازی به ثبت نام غیر حضوری و یا حضوری در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir نیست و تنها می توان با وارد کردن کد ملی، شماره حساب و شماره دفتر کل بازنشستگان به سامانه وارد شد و فیش حقوقی خود را دریافت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها