بازدید مدیران بیمه سرمد از شعب ۷ استان کشور

مدیران بیمه سرمد به منظور بررسی وضعیت شعب و بیمه‌گذاران و ارائه راهکارهای مطلوب خدمات‌رسانی ، از شعب 7 استان بازدید کردند.

بازدید مدیران بیمه سرمد از شعب ۷ استان کشور

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، داودشکری، سرپرست معاونت توسعه بازار و شبکه فروش محمدحسین معرف، مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل و ابوالفضل برخی، سرپرست مدیریت شعب بیمه سرمد، با حضور در استانهای کرمانشاه، کردستان و همدان، با نمایندگان فروش و پرسنل شعب دیدار کرده و استراتژی شرکت را یادآور شدند.

دراین بازدید، مدیران بیمه سرمد با حضور در شعب مدیریت استانها، ضمن تاکید بر استراتژی‌های شرکت، بر اجرای آن در استانها تاکید کردند.

بررسی و رفع مشکلات نمایندگان شبکه فروش، ارتقاء سطح کیفی و فنی نمایندگان و استفاده از ظرفیتهای کارشناسان بیمه سرمد، موضوعات مورد بحث مدیران و کارکنان دراستانهای مذکور بود.

در حاشیه این بازدید، نمایندگان شبکه فروش در استانهای کرمانشاه، همدان و کردستان به بیان دیدگاههای خود در جهت بهبود روند ارائه خدمات پرداختند.

همچنین سرپرست مدیریت شبکه فروش بیمه سرمد، نیز با حضور در استانهای سمنان و زنجان، از نزدیک با نمایندگان و اعضای شعب بیمه سرمد دیدار و گفتگو کرد.

ناهید شاکری، سرپرست مدیریت شبکه فروش، در سفر دیگری با نمایندگان فروش گفت: موفقیت شرکت‌های بیمه در گرو بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود در شعب استانی است و خوشبختانه بیمه سرمد با ارائه آموزش‌های لازم، از تیم اجرایی و .کارشناسی قوی در بدنه شرکت بهره می‌گیرد

شاکری در ادامه با حضور در شهرستانهای استانهای سمنان و زنجان، از دفاتر نمایندگی بیمه سرمد بازدید کرده و نکات لازم را یادآور شد.

لازم به ذکراست؛ این بازدیدها، در راستای بهبود خدمت‌رسانی رفع موانع ارائه خدمات مطلوبتر به بیمه گذاران انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها