قیمت پراید به 500 میلیون تومان رسیده! چرا باید خرید پراید برای مردم آرزو شده باشد؟!

نظری خانقاه نماینده خلخال گفت: آیا خبر ندارند قیمت پراید به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است، مردم می‌پرسند در مورد ساماندهی بازار خودرو و کالاهای خانگی چه اقداماتی انجام داده‌اید، چرا باید خرید پراید برای مردم آرزو شده باشد در حالی که شایسته سوار شدن بر خودروهای روز دنیا هستند، گرفتار ایران خودرو و سایپا شده‌اند.

قیمت پراید به 500 میلیون تومان رسیده! چرا باید خرید پراید برای مردم آرزو شده باشد؟!

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از جماران، سید غنی نظری خانقاه نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و موافق استیضاح وزیر صمت در جلسه علنی امروز گفت: نمایندگان محترم به یاد دارید که با وساطت رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور قول داد ظرف دو ماه این نابسامانی را حل کند اما بعد از گذشت چند ماه این مشکل حل نشده است.

وی گفت: امروز افکار عمومی و ۸۵ میلیون نفر منتظر اقدام شما نمایندگان هستند که چگونه در مورد دو خودروساز بزرگ که با جان و مال مردم بازی می‌کنند، اقدام می‌کنید.

نماینده خلخال گفت: آیا خبر ندارند قیمت پراید به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است، مردم می‌پرسند در مورد ساماندهی بازار خودرو و کالاهای خانگی چه اقداماتی انجام داده‌اید، چرا باید خرید پراید برای مردم آرزو شده باشد در حالی که شایسته سوار شدن بر خودروهای روز دنیا هستند، گرفتار ایران خودرو و سایپا شده‌اند.

وی گفت: چرا باید واردات خودرو که مصوبه مجلس بود بدون توجه دولت بر روی زمین باقی بماند، آیا مجلس تشخیص مصلحت نظام صلاحیت قانونی لازم برای وتو کردن آن را داشت، چرا دولت اقدام اساسی انجام نداد که مردم بین خودروی داخلی و خارجی حق انتخاب داشته باشند.

این نماینده مجلس گفت: ارسال لایحه دو فوریتی در زمان برگزاری جلسه استیضاح توهین به افکار مردم است. اگر استیضاح رای نیاورد به اطمینان مردم خدشه وارد می‌شود. در این شرایط چگونه یک کارمند بازنشسته یا یک معلم می‌توانند خودرو یا لوازم خانگی مورد نیازشان را تأمین کنند.

نظری خانقاه گفت: بعد از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی که اقدام اشتباهی بود، دادن رای اعتماد به ادامه وضع موجود نیز باعث نارضایتی عمومی می‌شود بنابراین مجلس باید در این خصوص مدرسه گونه عمل کند و نمایندگان بدون ترس و با شفافیت به استیضاح وزیر صمت رأی دهند.

وی خاطرنشان کرد: عدم رعایت عدالت اجتماعی در سرمایه‌گذاری‌ها در نقاط مختلف کشور از دیگر دلایل برگزاری این جلسه استیضاح است، ضمن اینکه سرمایه‌گذاری کلان وزارت صمت در مناطق محروم نیز عملاً مغفول مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها