جزییات جدید از اصلاح ثبت‌نام خودرو در طرح یکپارچه 1402/ گزینه انصراف غیرفعال شد

کسانی که در روز پنج و شش اردیبهشت به اشتباه گزینه "انصراف" از طرح را انتخاب کرده‌اند، مجددا امکان ویرایش فراهم شده تا بتوانند ثبت نام خود را ویرایش کنند. در اصل صبح امروز توضیحاتی در این رابطه در سامانه منتشر شد و افرادی که به اشتباه از طرح انصراف داده بودند، مجاز شدند دوباره اولویت‌های خود را انتخاب کنند.

جزییات جدید از اصلاح ثبت‌نام خودرو در طرح یکپارچه 1402/ گزینه انصراف غیرفعال شد

به گزارش مستقل آنلاین؛ مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از غیرفعال شدن گزینه انصراف خبر داد.

مهدی تقدسی در پاسخ به اینکه آیا قرار است خودروی هایما هم به لیست خودروهایی که می‌تواند در لیست اصلاح ثبت‌نام، جایگزین خودروهایی شود که تحویل آن‌ها سال ۱۴۰۳ است؟ گفت: خودروی هایما از ابتدا در این طرح نبوده و تاکنون برنامه‌ای برای اینکه هایما جزو لیست ایران خودرو در طرح  ویرایش ثبت نام قرار بگیرد، وجود نداشته است.

ایسنا نوشت؛ وی همچنین گفت: برای کسانی که در روز پنج و شش اردیبهشت به اشتباه گزینه "انصراف" از طرح را انتخاب کرده‌اند، مجددا امکان ویرایش فراهم شده تا بتوانند ثبت نام خود را ویرایش کنند. در اصل صبح امروز توضیحاتی در این رابطه در سامانه منتشر شد و افرادی که به اشتباه از طرح انصراف داده بودند، مجاز شدند دوباره اولویت‌های خود را انتخاب کنند.

تقدسی همچنین از غیرفعال شدن گزینه انصراف خبر داد و گفت: در حال حاضر کسانی که گزینه "انصراف از طرح" را انتخاب می‌کنند، با این پیام مواجه می‌شوند که امکان انصراف تا اطلاع ثانوی میسر نیست.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با بیان اینکه بعد از پایان مهلت ویرایش ثبت نام، اعلام می‌شود کسانی که قصد انصراف از طرح را دارند، انصراف خود را در سامانه ثبت کنند، گفت: اختلالی مبنی بر اینکه کسی سفارش خود را لغو کرده و امکان ورود مجدد نداشته، نبوده است. مگر اینکه همزمان با تغییرات سامانه بوده که برطرف می‌شود.

بعد از اعلام نوبت‌دهی خودروهای داخلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که از نزدیک به ۵۰ محصول مختلف، عرضه‌ شده، در خصوص پنج محصول پرتقاضا (با تیپ‌بندی‌های مختلف) اعلام نتایج به سال ۱۴۰۳ موکول شده است. چرا که مثلا درباره محصولات شرکت ایران‌خودرو استقبال عمده متقاضیان در سه گروه محصول بوده و ظرفیت برخی از محصولات مثل تارا، رانا و آریسان در سال ۱۴۰۲ خالی مانده و در خصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار ۱۴۰۲ برای برخی از محصولات تکمیل نشده است.

با توجه به این شرایط متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، از روز گذشته به مدت پنج روز (تا ۹ اردیبهشت ماه) می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خورو اقدام به ویرایش درخواست‌ ثبت‌نام خود کنند. این افراد می‌توانند پنج اولویت از شرکت‌های مختلف را انتخاب کنند که دریافت آن سال ۱۴۰۲ است. بعد از اینکه همه افراد انتخاب کردند، چند روز سایت بسته می‌شود تا بر اساس اولویت اول آن‌ها پالایش شود و در نهایت ترتیب دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها