بی‌توجهی بازار خودرو به افزایش نرخ دلار! چرا سایپا ضرر کرد؟

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که هرچند امروز هم «شاهین» بیشترین افت قیمت را در میان سایپایی‌ها به خود اختصاص داد، اما بازگشت آخرین بازمانده خودروهای اقتصادی سایپا به کانال 300 میلیونی‌ها را می توان خبر خوش‌تری برای این بازار به‌حساب آورد.

بی‌توجهی بازار خودرو به افزایش نرخ دلار! چرا سایپا ضرر کرد؟

به گزارش مستقل آنلاین؛ بازار خودرو امروز هم شکل کاهشی داشت و سایپایی‌ها بی توجه به افزایش نرخ دلار با افت 2 تا 14 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که هرچند امروز هم «شاهین» بیشترین افت قیمت را در میان سایپایی‌ها به خود اختصاص داد، اما بازگشت آخرین بازمانده خودروهای اقتصادی سایپا به کانال 300 میلیونی‌ها را می توان خبر خوش‌تری برای این بازار به‌حساب آورد. امروز و در میان سایپایی‌ها «کوییک‌R» در بازار افتی 9 میلیونی داشت و وارد کانال 300 میلیونی شد. براساس ارزیابی بازار «شاهین» هم امروز در بازار با افت 14 میلیونی قیمت‌گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که  مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» در بازار 670 میلیون تومان شد و افت 14 میلیونی قیمت داشت. «ساینا» هم در بازار 389 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افتی 6 میلیونی را تجربه کرد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R » هم در بازار  392 میلیون تومانی شد و افتی 9 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 390 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش 5 میلیونی قیمت را تجربه کرد. اما خانواده تیبا هم امروز کاهش قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 391 میلیونی شد و افتی 5 میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 394 میلیون تومان دست به دست شد و کاهشی 4 میلیونی را ثبت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها