شرایط فروش جدید مدیران خودرو/ افزایش 100 میلیونی تیگو + جدول

در این بازار کاهشی، مدیران خودرو شرایط فروش جدیدی برای محصولات ام وی ام و فونیکس ارائه کرد که در آن فروش قسطی نیز تعریف شده بود. البته لازم به ذکر است که این شرایط فروش فقط برای کسانی است که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و نمایندگی ها نمی توانند پروسه ثبت نام را پیش ببرند.

شرایط فروش جدید مدیران خودرو/ افزایش 100 میلیونی تیگو + جدول

به گزارش مستقل آنلاین؛ بازار امروز خودروهای داخلی و خارجی با افت همراه بود، اما در این میان، مدیران خودرو شرایط فروش جدیدی برای محصولات خود اعلام کرد که همین قضیه منجر شد تا تیگو ۸ پرومکس حدود ۱۰۰ میلیون در بازار آزاد گران شود.

 

 

امروز با وجود افزایش ۸۰۰ تومانی قیمت ارز اما هم چنان با یک بازار کاهشی رو به رو هستیم و علت این قضیه هم جو روانی به وجود آمده برای این بازار پرحاشیه است. شاید قضیه افت قیمت روزانه خودروها برای بسیاری خوشایند نباشد اما همه می دانیم که متعادل شدن قیمت ها در کنار این جو روانی کاهشی می تواند بازار پر جنب و جوش و بهتری را برای خریدار و فروشنده فراهم کند.

 
 
 
در این بازار کاهشی، مدیران خودرو شرایط فروش جدیدی برای محصولات ام وی ام و فونیکس ارائه کرد که در آن فروش قسطی نیز تعریف شده بود. البته لازم به ذکر است که این شرایط فروش فقط برای کسانی است که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و نمایندگی ها نمی توانند پروسه ثبت نام را پیش ببرند. با این وجود که فقط افراد معدود ثبت نام کرده در سامانه یکپارچه امکان خرید از این شرایط فروش را دارند اما باز هم می توان آثار آن را در بازار آزاد دید. برای مثال با وجود افت قیمت دیگر خودروها اما بیشتر محصولات مدیران تغییر قیمتی نداشتند و در میان آن ها حتی تیگو ۸ پرومکس حدود ۱۰۰ میلیون گران تر هم شد.

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو

 

در بین محصولات ایران خودرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با مشخصات فنی جدید بیشتر از همه و ۳۵ میلیون ارزان تر شد. به جز تیپ ۲، دنا اتوماتیک و تارا اتوماتیک، مابقی خودروها هم با کاهش قیمت های قابل توجهی همراه بودند.

 

نام محصول قیمت دیروز (تومان) قیمت امروز (تومان)
سورن پلاس فول ۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ ۶۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ۶۲۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۷ اتوماتیک پانوراما مشکی ۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک مشکی ۱,۰۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۸۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک مشکی ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر سایپا

 

 

 

بیشترین افت در بین سایپایی ها مربوط به ساینا S بود که ۱۰ میلیون ارزان تر شد. خودروهایی مثل شاهین و کوییک اتوماتیک هم ۷ میلیون کاهش قیمت داشتند.

نام محصول قیمت دیروز (تومان) قیمت امروز (تومان)
پراید وانت (۱۵۱) ۳۲۷,۰۰۰,۰۰۰ ۳۲۴,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار ۱۴۰۱ ۴۰۱,۰۰۰,۰۰۰ ۳۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S ۴۴۲,۰۰۰,۰۰۰ ۴۳۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک ۵۲۴,۰۰۰,۰۰۰ ۵۱۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین سفید ۷۳۷,۰۰۰,۰۰۰ ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰

تغییرات قیمت خودروهای صفر چینی

هایما S7 با صندوق برقی با بیشترین افتی که در بین چینی ها داشت حدود ۴۰ میلیون ارزان تر شد و در کنار آن خودروهایی مانند دیگنیتی و فیدلیتی هم حدود ۲۰ میلیون کاهش قیمت داشتند. اما برخلاف روند کلی بازار، تیگو ۸ پرومکس ۱۰۰ میلیون گران تر شد و دوباره به بالای ۴ میلیارد رسید.

 

نام محصول قیمت دیروز (تومان) قیمت امروز (تومان)
هایما S7 پلاس مشکی با صندوق برقی ۱,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T8 ۲,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی پرایم سفید تو مارون ۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۵۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی ۷ نفره مشکی ۱۴۰۱ ۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تیگو ۸ پرومکس مشکی ۳,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ۲,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها