فروش فوری خودرو با شرایط از دم قسطی! حراجی حتی برای پولدارها! + شرایط و جزییات

میان‌بر خرید اقساطی ایران خودرو نیز معامله با مراکز مجاز و معتبری است که سالهاست در بازار خودرو فعال هستند و سابقه درخشانی در مشتری‌مداری از خود بر جای گذاشته‌اند. در ادامه مطلب ضمن اینکه درباره مزایای خرید اقساطی خودرو سخن خواهیم گفت، نکاتی را متذکر می‌شویم که با در نظر گرفتن آن می‌توانید بهترین مجموعه فروش اقساطی ایران خودرو 1402 را شناسایی کنید. با ما همراه باشید.

فروش فوری خودرو با شرایط از دم قسطی! حراجی حتی برای پولدارها! + شرایط و جزییات

محصولات ایران خودرو به عنوان تولیدات اولین و بزرگترین کمپانی خودروساز وطنی همواره متقاضیان زیادی برای خرید دارند. اما متاسفانه شرکت‌های تولیدکننده، مونتاژ کننده و وارد کننده خودرو ایرانی مدت‌هاست که واگذاری و عرضه محصولاتشان را در حد طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش فروش محدود کرده‌اند و فقط از طریق ثبت نام و قرعه‌کشی به مشتریان داخلی خدمات ارائه می‌دهند.

در این میان افرادی که با مشکل تامین سرمایه برای خرید خودرو مواجهند یا سیاست مالی آن‌ها به شیوه‌ای است که تصمیم ندارند برای خرید خودرو به شکل نقدی اقدام کنند، دچار چالش بزرگی می‌شوند. زیرا شرکت خودروساز همچنان طرح و برنامه‌ای برای فروش اقساطی ایران خودرو 1402 ندارد و تا این لحظه خبری از عرضه قسطی هیچ کدام از تولیدات توسط این کمپانی نیست. در این شرایط چه باید کرد؟! به دنبال تسهیلات از بانک‌ها بود تا بتوان برای خرید نقدی خودرو اقدام کرد و عطای طرح‌های اقساطی را به لقایش بخشید یا راهی هست که بتوان با ارایه پیش پرداخت و طی اقساط بلند مدت صاحب یکی از محصولات باکیفیت و مدرن ایران خودرو شد؟! پاسخ مثبت است. به قول فلاسفه یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت!

 

میان‌بر خرید اقساطی ایران خودرو نیز معامله با مراکز مجاز و معتبری است که سالهاست در بازار خودرو فعال هستند و سابقه درخشانی در مشتری‌مداری از خود بر جای گذاشته‌اند. در ادامه مطلب ضمن اینکه درباره مزایای خرید اقساطی خودرو سخن خواهیم گفت، نکاتی را متذکر می‌شویم که با در نظر گرفتن آن می‌توانید بهترین مجموعه فروش اقساطی ایران خودرو 1402 را شناسایی کنید. با ما همراه باشید.

خرید اقساطی خودرو برای چه افرادی مناسب است

ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد گمان کنید که شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو فقط مختص کسانی است که با مشکل کمبود سرمایه مواجه هستند و چون پول کافی برای خرید نقدی ندارند، لاجرم به سراغ طرح‌های اقساطی آمده‌اند. البته این فرضیه تا حدودی صحیح است. یعنی در واقع مجموعه‌هایی که طرح‌های اقساطی عرضه می‌کنند، تلاش دارند تا به نوعی فاصله‌های طبقاتی را پوشش دهند و شرایطی را به‌وجود آورند که همه دهک‌های جامعه بتوانند صاحب خودرو دلخواه خود شوند.

بر این اساس فرقی نمی‌کند که چقدر پول در حساب خود دارید و یا چقدر در ماه حقوق می‌گیرید. برخی مجموعه‌ها نظیر فرنام خودرو شرایطی برای فروش اقساطی ایران خودرو 1402 به‌وجود آورده‌اند که تمام دهک‌های جامعه بتوانند با حداقل پیش پرداخت برای خرید خودرو اقدام کنند و مبلغ اقساط بر اساس توان مالی آن‌ها تنظیم شود. بنابراین دغدغه‌ای بابت سر رسید زمان اقساط وجود نخواهد داشت.

اما مزایای خرید اقساطی ماشین باعث می‌شود تا حتی افراد متمول و ثروتمند هم تمایل داشته باشند تا به این شیوه خودرو جدید بخرند یا ماشین زیر پایشان را تعویض کنند. این مزایا چیست و چرا افرادی که توان مالی کافی دارند باید تن به پرداخت اقساط بدهند؟! در ادامه در این‌باره سخن خواهیم گفت.

 

 

مزایای خرید اقساطی خودرو

شما قصد دارید در طرح فروش اقساطی ایران خودرو 1402 شرکت کنید و با جستجو کردن همین عبارت به این مقاله هدایت شده‌اید. اما ما قصد داریم درباره مزایای خرید قسطی ماشین برایتان بگوییم تا شما را از یک خریدار صرف به یک خریدار هوشمند تبدیل کنیم که توجیه منطقی برای شیوه خرید خودرو داشته باشید. اگر تا امروز گمان می‌کردید که خرید قسطی خودرو صرفا این مزیت را دارد که با پول کم هم بتوانید صاحب خودرو شوید، امروز متوجه خواهید شد که با استفاده از این روش از چه امتیازات دیگری می‌توانید بهره‌مند گردید:

  • رسیدن به انضباط مالی و مدیریت درآمدها

قدیمی‌ترها معتقد بودند تا مرد، بدهکار نباشد به ثروت نمی‌رسد! این اظهار نظر عوامانه را امروزه کارشناسان مالی در سراسر دنیا تصدیق می‌کنند. در واقع شما با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو 1402 ناگزیر هستید تا ماهانه مبلغ مشخصی را به صورت قسط بپردازید. این باعث می‌شود که دخل و خرجتان را مدیریت کنید، مخارج غیر ضروری را کنار بگذارید، مبلغ اقساط را از درآمدتان کسر کنید و برای هزینه کردن باقیمانده درآمد خود برنامه‌ریزی داشته باشید. دیری نمی‌پاید که به مدیریت هزینه‌ها تسلط پیدا می‌کنید و برای ریال به ریال درآمدتان برنامه خواهید داشت.

به‌عنوان مثال اگر در طرح‌های فروش اقساطی خودرو با اقساط 60 ماهه شرکت کنید، پس از پایان اقساط مبلغ قابل توجهی از درآمدتان آزاد می‌شود که می‌توانید با آن برای یک تصمیم مالی بزرگ دیگر خیز بردارید. همه اینها در حالی است که پیش از پرداخت اقساط، بی‌برنامه خرج می‌کردید، بدون اینکه دستاورد مالی قابل توجهی داشته باشید.

  • سرمایه گذاری اصولی

خرید خودرو با شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو 1402 یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه است. به این ترتیب که شما تنها با بخشی از هزینه کلی یک خودرو مالک آن خواهید شد و ماشین را به خانه می‌برید. چندین ماه دیگر ارزش خودرو شما افزایش پیدا می‌کند، در حالی که تمام مدت از آن سواری گرفته‌اید.

  • فعالیت در دیگر بازارهای مالی

چرا ثروتمندان به خرید اقساطی خودرو تمایل دارند؟ زیرا با بخش ناچیزی از سرمایه خود ماشین می‌خرند و مابقی پول خود را در دیگر فعالیت‌های اقتصادی شرکت می‌دهند. چرا باید همه پول خود را برای خرید یک محصول استهلاک‌پذیر صرف کنند؟!

  • کاهش هزینه‌های جانبی

فرض کنید شما x میلیون تومان سرمایه دارید و با این میزان پول می‌توانید یک خودرو درجه دو تهیه کنید. شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو 1402 این فرصت را در اختیارتان می‌گذارد که بدون اینکه دغدغه جیبتان را داشته باشید برای خرید یک خودرو مدرن و درجه یک خیز بردارید. خودرو درجه یک مساوی است با استهلاک کمتر، مصرف سوخت پایین‌تر و در نهایت هزینه جانبی کمتر.

برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو 1402 سراغ کدام مجموعه برویم

فضای حقیقی و مجازی پر است از تبلیغات شرایط فروش ایران خودرو اقساطی تحویل فوری، اما نمی‌توان دل به آگهی‌های خوش رنگ و لعاب داد و با هر مجموعه‌ای پای میز معامله نشست. بهتر است قبل از اینکه برای عقد قرارداد حاضر شوید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • درباره اعتبار و مشتری مداری مجموعه طرف معامله در دنیای حقیقی پرس و جو کنید یا در فضای مجازی کنکاش نمایید

  • تا جایی که امکان دارد از مشتریان قبلی آن مجموعه درباره صداقت و مشتری مداری مرکز فروش قسطی خودرو پرس و جو کنید

  • فقط به شرط تحویل فوری و بی‌قید و شرط خودرو پای نیز معامله حاضر شوید

  • فروش اقساطی ایران خودرو 1402 باید در قالب قرارداد رسمی و شفاف انجام پذیرد

  • از فروشنده در برابر پرداخت‌هایی که انجام می‌دهید، رسید محکم بخواهید. برخی مراکز مانند فرنام خودرو در برابر پیش پرداخت‌های مشتری، بخشی از سند خودرو را به نام خریدار می‌زنند

  • زیر بار مبلغ اقساط نجمومی نروید، اقساط باید بر اساس توان مالی و اقتصادی شما تعیین شوند و حدالامکان بلند مدت در نظر گرفته شوند

  • قیمت محصولات ایران خودرو در طرح فروش اقساطی نباید غیرواقعی در نظر گرفته شود. به یاد داشته باشید که حتی برای خرید اقساطی و حاشیه سود، بازار خودرو عرف و استانداردی دارد که نباید فروشنده از آن عدول کند. قبل از انجام قرارداد می‌توانید قیمت روز خودروها را از مراکز معتبری مانند فرنام خودرو استعلام کنید.

  •  

     

کلام آخر

اگرچه کمپانی طرحی برای شرایط فروش اقساطی خودرو 1402 ندارد و همچنان واگذاری خودرو را به لاتاری و قرعه‌کشی گره زده است، اما این پایان راه نیست و می‌توان برای خرید قسطی محصولات ایران خودرو از طریق مجموعه‌های معتبر و مجاز اقدام کرد. کافی است در این زمینه با دقت و وسواس زیاد عمل کنید و مرکزی را برای معامله انتخاب کنید که بالاترین سطح خدمات و مزایا را در اختیارتان بگذارد.

راه های ارتباطی

آدرس : اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

تماس با کارشناسان : 02177091218

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها