تدوین 31 طرح "سرمایه گذاری" در کرمانشاه

از جمله تفاهم های نامه سرمایه گذاری انعقاد تفاهم نامه با بانک شهر جهت احداث یک مال جاری است.

شهردار کرمانشاه از تدوین 31 طرح سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه خبر داد.

نادر نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های بسیاری شهر کرمانشاه در زمینه های مختلف سرمایه گذاری گفت: در همین راستا طرح های سرمایه گذاری جهت ارائه به سرمایه گذاران آماده شده است.

وی از تدوین 31 طرح سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: هزینه اجرای این طرح‌ها بیش از هشت هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

نوروزی  گفت: مهم ترین گام برای جذب سرمایه گذاران همین تعیین طرح ها و رقم سرمایه گذاری و جزییات اجرای آن است که خوشبختانه این کار انجام شده و در حال حاضر پیگیر جذب سرمایه گذاران برای اجرای این پروژه ها هستیم.

شهردار کرمانشاه از انعقاد پنج تفاهم نامه سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: از جمله این تفاهم نامه‌ها، انعقاد تفاهم نامه با بانک شهر جهت احداث یک مال جاری است و با بانک ملل و اتحادیه تعاونی های اعتباری هم برای اجرای پروژه های دیگر تفاهم نامه امضا کرده ایم.

وی افزود: با توجه به انعقاد این تفاهم نامه ها به  زودی دو قرارداد برای اجرای پروژه های شهری امضا می شود.

شهردار کرمانشاه در ادامه به اجرای برخی پروژه های کلان در شهر اشاره کرد و افزود: از جمله این پروژه ها احدداث 280 کیلومتر فیبرنوری در شهر است که با اجرای آن 100 هزار انشعاب اینترنت پرسرعت در اختیار مردم قرار می گیرد.

نوروزی اعتبار لازم برای اجرای این طرح را بیش از هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این طرح گامی در جهت تبدیل کرمانشاه به شهر هوشمند است.

شهردار کرمانشاه از اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه هم به عنوان یک پروژه کلان شهری یاد کرد و افزود: 400 میلیارد تومان تنها برای ریل گذاری این پروژه اختصاص داده شده تا مردم کرمانشاه پس از 10 سال چشم انتظاری بتوانند از این پروژه استفاده کنند.

نوروزی اجرای تقاطع روگذر سپاه، پل قره سو و ساخت بلوار شهید سرابیان و چند بلوار دیگر شهر را با اعتبارات چند صد میلیاردی بخشی دیگر از پروژه های کلان شهر کرمانشاه عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها