جدیدترین خبر از حقوق معلمان/ رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود!

عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود، افزود: به طور حتم با افراد خاطی باید برخورد جدی شود زیرا چنین حرکت و اقدامی باور پذیر نیست، نبوده و نخواهد بود؛ مجلس مسببان این کار را به زودی به نهادهای نظارتی معرفی و پاسخگو خواهد کرد.

جدیدترین خبر از حقوق معلمان/ رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود!

به گزارش مستقل آنلاین؛ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در گفت و گو با خانه ملت  از عدم پرداخت حقوق فرهنگیان انتقاد کرد و گفت: عدم پرداخت این قشر تا ۲۹ اسفند بهت آور و شوکه کننده است و رییس جمهور باید به این موضوع ورود کند.

وی با تاکید بر اینکه رییس سازمان برنامه و بودجه باید به خاطر عدم واریز حقوق فرهنگیان عزل شود، افزود: به طور حتم با افراد خاطی باید برخورد جدی شود زیرا چنین حرکت و اقدامی باور پذیر نیست، نبوده و نخواهد بود؛ مجلس مسببان این کار را به زودی به نهادهای نظارتی معرفی و پاسخگو خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یادِآور شد: به طور قطع کارشکنی در مسیر دولت برای تولید نارضایتی است و جای هیچ توجیحی در هیچ سطحی وجود ندارد و رییس جمهور باید شخصا به این موضوع ورود کرده و با عوامل خاطی در وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه برخورد جدی و عبرت آموز انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها