کسب تندیس بلورین جشنواره نظام پیشنهادها

در هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها، شرکت فولاد هرمزگان توانست تندیس بلورین جشنواره را از آن خود کند و طرح «فرآوری گرم سرباره کوره‌های قوس الکتریکی» به عنوان پیشنهاد برتر و واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم این شرکت نیز رتبه برتر واحد سازمانی را به دست آورد.

کسب تندیس بلورین جشنواره نظام پیشنهادها

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها با هدف بازنگری و توسعه اثربخشی رویکرد نظام پیشنهادها در کشور و با همکاری وزارت نفت، سازمان محیط زیست و سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی برگزار شد.

در این مراسم، مسعود کمبرانی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی، هاشم واعظی رئیس پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران، محمد ولدخانی دبیر همایش و جشنواره، سید رضی آقاسیدی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی ، رضا انجم‌شعاع معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

پایداری نظام پیشنهادها و توسعه سازمان، تاثیر سیاست‌ها، رویه‌ها و قوانین در اثربخشی نظام پیشنهادها، تاثیر شایستگی کارکنان در بهبود اثربخشی نظام پیشنهادها و تاثیر سبک‌های تفکر در ارتقای اثربخشی نظام پیشنهادها، نظام پیشنهادها و تاثیر مدیریت استعداد در توسعه آن، استراتژی توسعه نظام پیشنهادها و کارکرد آن در توسعه سازمان و نظام پیشنهادها و الگوی حل مسئله از محورهای اصلی این همایش بود.

شرکت فولاد هرمزگان در هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادها افتخارات متعددی را کسب کرد که ازجمله آن‌ها می‌توان به کسب تندیس بلورین جایزه ملی، کسب رتبه پیشنهاد برتر برای پیشنهاد «فرآوری گرم سرباره کوره‌های قوس الکتریکی فولاد هرمزگان» و کسب رتبه واحد سازمانی برتر توسط مدیریت «فولاد سازی و ریخته‌گری مداوم» اشاره کرد.

فولاد هرمزگان به همه پیشنهادهای سودده بها می‌دهد

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در خصوص کسب رتبه‌های برتر جشنواره نظام پیشنهادها در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به ثبت چندین رکورد تولید روزانه و ماهیانه در فولاد هرمزگان طی سال جاری، بیان کرد: یکی از ثمرات توجه به نظام پیشنهادها از سوی فولاد هرمزگان، افزایش قابل چشمگیر تولید در شرکت بود که حتی با وجود محدودیت‌های انرژی در تابستان و زمستان رقم خورد. یکی از عواملی که باعث افزایش تولید در فولاد هرمزگان شد، طرح « فرآوری گرم سرباره کوره‌های قوس الکتریکی» بود که در قالب نظام پیشنهادها ارائه شد و این طرح به همراه چند عامل دیگر، موجبات افزایش تولید را فراهم کردند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های فولاد هرمزگان، استفاده از دانش در خط تولید است و با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» از سوی رهبری، استفاده از طرح‌های دانش‌بنیان در دستور کار فولاد هرمزگان قرار دارد و از این طریق، موفقیت‌های فولاد هرمزگان تداوم دارد؛ به طوری که هنوز هم با اجرای طرح فرآوری گرم سرباره کوره‌های قوس الکتریکی می‌توان به افزایش تولید امیدوار بود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اعلام حمایت از طرح‌های سودده در نظام پیشنهادها، عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز فولاد هرمزگان اعتمادی است که این شرکت به کارکنان از طریق نظام پیشنهادها دارد و این ریسک را می‌پذیرد تا طرح‌های ارائه شده را اجرا کند. در قالب نظام پیشنهادها فضا را برای همه کارکنان فراهم آوردیم تا هم بتوانیم یکی از معضلات بزرگ صنعت فولاد که سرباره بود، حل کنیم و هم اینکه پیشنهاد یاد شده در جشنواره نظام پیشنهادها عناوین متعددی را کسب کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها