نگرانی در مورد مذاکرات مزد 1402/ فریز کردن دستمزد کارگران در حالی که دولت عامل اصلی تورم است!

افزایش حقوق کارگر مزد ۱۴۰۲ مذاکرات مزد ۱۴۰۲ مذاکرات مزد

با فریز کردن دستمزد کارگران قیافه حق به جانب را به خود نگیرید؛ با فقیر تر کردن مزد بگیران مساله را لا پوشانی نکنید! تا کی به این سیاست‌های اشتباه ادامه خواهید داد؟سفرهای کارگران سالهاست به خاطر سیاست‌های اقتصادی شماخالیست؛معنای رفاه را نمی دانند.

نگرانی در مورد مذاکرات مزد 1402/ فریز کردن دستمزد کارگران در حالی که دولت عامل اصلی تورم است!

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از دسترنج‌نیوز، نادر مرادی( عضو سابق هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار تهران) گفت: در آستانه تعیین دستمزد بازهم بهانه‌های واهی خود را از سر نگیرید! دستمزد هرگز عامل تورم نبوده و نیست؛ تکرار مکررات است اگر که بگوییم خود دولت عامل اصلی تورم هست! هر اقتصاد دانی می‌داند که تورم، دقیقا مالیات پنهان دولت از جامعه است!

مگر خودتان آب و برق و گاز و تلفن را گران نکردید؟ حذف ارز ترجیحی مگر مصوبه خودتان نیست؟ دلاردر سالی که گذشت ۸۰ درصد رشد داشت.نرخ دلار در ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ۲۶۳۰۰ تومان بود و در۲۷ اسفند امسال ۴۷۳۰۰ تومان!

با فریز کردن دستمزد کارگران قیافه حق به جانب را به خود نگیرید؛ با فقیر تر کردن مزد بگیران مساله را لاپوشانی نکنید! تا کی به این سیاست‌های اشتباه ادامه خواهید داد؟سفرهای کارگران سالهاست به خاطر سیاست‌های اقتصادی شماخالیست؛ معنای رفاه را نمی دانند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها